کد خبر: ۱۶۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸ 09 January 2016
كلينيك فوق تخصصي چشم نورديدگان از سال 1381 تحت غالب شركت سهامي خاص و با نام گروه پزشكي نورديدگان توسط عده اي از چشم پزشكان تاسيس و مورد بهره برداري قرار گرفت و در حال حاضر با بهره گيري از 43 جراحي متخصص و فوق تخصص چشم به صورت سهامدار و غير سهامدار به عنوان بزرگترين و مجهزترين مركز فوق تخصصي چشم پزشكي استان البرز و يكي از مجهزترين مراكز مشابه خود در سطح ايران و خاورميانه مشغول به بيماران عزيز مي باشد .

ساختمان جديد اين مركز در دو بلوك ( يكي در 8 طبقه و ديگري در 2 طبقه ) در يكي از بهترين نقاط شهر كرج با چشم انداز عالي و معماري و مهندسي مثال زدني ساخته و مورد بهره برداري قرار گرفته است و در آن سعي گرديده است با طراحي مدرن لحظات كم استرس و راحتي را براي بيماران خود فراهم آورد .

اين مركز با اختصاص فضاي فيزيكي مناسب سعي نموده است تا نيازهاي درماني بيماران چشم را به شرح ذيل مرتفع سازد :

بخش كامل معاينات تخصصي وفوق تخصصي چشم

بخش كامل و پيشرفته اقدامات تشخيصي ، تخصصي و فوق تخصصي چشم

واحد ساخت و فروش عينك هاي طبي و آفتابي

واحد فروش و آموزش استفاده از لنزهاي تماسي نرم و سخت

بخش كامل و پيشرفته عكس برداري هاي رنگي و ليزري چشم

بخش كامل و پيشرفته ليزرهاي درماني چشم

بخش كامل و فوق پيشرفته ليزيك ، لازك و بخش مشاوره قبل از عمل و نوار قلب ، بخش جراحي با اتاق هاي عمل كاملا مجهز و ريكاوري و بخش بستري و تحت نظر مشتمل بر 5 اتاق بستري و دو اتاق آماده سازي

با توجه به استقبال روز افزون بيماران ، توسعه فيزيكي و ساختاري اين مجموعه از اهم امور اين مجموعه بوده و هست و با اضافه نمودن درمانگاه فوق تخصصي شبانه روزي چشم به اين مجموعه قسمتي از نيازهاي درماني بيماران به صورت همزمان در اين مركز به انجام خواهد رسيد .

به علت گسترده شدن و تنوع خدمات تشخيص درماني چشم پزشكي آموزش مستمر و ارتقا دانش و توانمندي پرسنل بخشهاي مختلف يك امر ضروري است و اين مهم در دستور كار جدي مديران و برنامه ريزان كلينيك مي باشد .

وجود بيمارستاني تخصصي و فوق تخصصي چشم پزشكي با هدف ارتقا سطح خدمات تشخيص درماني چشم پزشكي در حد قابليت بستري نمودن بيماران نيازمند به درمانهاي خاص چشم پزشكي بصورت شبانه روزي ، چالشي جديد و مورد نياز منطقه در دستور كار هيئت مديره قرار داد .

دکتر علیمردانی – موسسه و مدیر كلينيك فوق تخصصي چشم نورديدگان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار