ترکیب اقامت زائر و مسافران خراسان رضوی مشخص شد:
از جمعیت فعلی مسافران بهاری، 54 درصد در واحدهای اقامتی رسمی مانند هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها، 17 درصد در منازل شخصی خانه مسافر و 22 درصد در مدارس سطح استان و 8 درصد نیز در کمپ‌ها مستقر شدند.
کد خبر: ۱۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۹ 23 March 2015

معاون گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی در گفت‌وگو با تابناک اظهار کرد: همزمان با روز نخست فروردین ماه 98 درصد ظرفیت واحدهای اقامتی خراسان رضوی تکمیل شد.

سید جواد موسوی،گفت: همزمان با روز نخست فروردین، جمعیت زیادی از زائران و مسافران به سمت مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی سراریز می‌شوند و به همین جهت ظرفیت‌های لازم برای این مسئله پیش بینی شده بود.

موسوی بیان کرد: از این جمعیت، 54 درصد در واحدهای اقامتی رسمی استان شامل هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها، 17 درصد در منازل شخصی خانه مسافر و 22 درصد در مدارس سطح استان و 8 درصد نیز در کمپ‌ها مستقر شدند.

وی افزود: زائران و مسافران می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را با شماره 37283001 و یا سامانه پیام کوتاه 3000610 در میان بگذارند.

همچنبن مدیر امور فرهنگی و گردشگری شهرداری مشهد با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۸۶۹ نفر از زائران نوروزی در روز نخست فروردین در مشهد اسکان یافته‌اند، گفت: در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند ۲۰ هزار و ۴۷ نفر از زائران در کمپ زائر شهرداری مشهد اسکان یافته‌اند.

گفتنی است چندب پیش نیز مدیرعامل سازمان پارک های شهرداری مشهد گفته بود  نصب هرگونه چادر و اقامت شبانه در پارک های سطح شهر غیرمجاز و ممنوع است ولی اقامت در کمپ های تعیین شده، نمایشگاه بین المللی و پارک پردیس منعی ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار