جمعی از منسوبان هیئت‌مدیره میزان خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده این افراد در بازداشت، شدند.
کد خبر: ۱۵۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 07 January 2016
خالقی وکیل هیئت مدیره بازداشت شده میزان، اظهار داشت: بیش از 8 ماهه است که 8 نفر از اعضای هیئت مدیره مؤسسه اعتباری منحله میزان در بازداشت هستند و هنوز پرونده آنان تعیین تکلیف نشده است.
 
وی با اشاره به آیین دادرسی کیفری که در آن به تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی اشاره شده است، افزود: سرعت در رسیدگی عادلانه به پرونده متهمان هیئت مدیره میزان از جمله خواسته‌های منسوبان افراد بازداشت شده و تقاضای دیگر از دادگستری خراسان‌رضوی این است که حقوق متهمان به طور کامل حفظ و رعایت شود.
 
وکیل هیئت مدیره بازداشت شده میزان ادامه داد: خواسته اصلی ما این است که پرونده با سرعت بیشتر به طور عادلانه و با حفظ کامل حقوق متهمان رسیدگی و تعیین تکلیف شود.
 
وی با بیان اینکه 8 نفر از اعضای هیئت مدیره میزان و بستگان آنها چندین ماه است که در بازداشت به‌سر می‌برند، گفت: وثیقه‌‌ای سنگین برای آزاد‌شدن این افراد درخواست شده است.
 
خالقی بدون اشاره به رقم وثیقه اضافه کرد: اکنون پرونده این متهمان در دادسرای انقلاب و دادگاه کیفری تعیین تکلیف نشده است.
 
در این رابطه عبدالمجید حلمی یکی از منسوبان به هیئت مدیره میزان نیز گفت: با مذاکره‌ای که با مسئولان امر صورت گرفت، مقرر شد در رسیدگی به این پرونده تسریع شده و دسترسی وکیل به پرونده که تاکنون با مشکلاتی همراه بوده است، آسان‌تر شود.
 
وی گفت: با تعیین تکلیف مؤسسه میزان انتظار ما از دستگاه قضایی این است که با تعیین وثیقه معقول و منطقی، زمینه آزادی آنان فراهم شود.
 
قدس آنلاین
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
دانشگاه ازاد مشهد وموسسه میزان تبدیل به یک ملک شخصی برای کاشمری ها شده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
از ... اعدامشان کنید...
وسلام
مال باخته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار