معاون اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی:
معاون امور هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه حضور حداقل 6 گروه تئاتر از بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر کشور در جشنواره تئاتر فجر مشهد برنامه‌ریزی شده است، گفت: مهم‌ترین مشکل جشنواره تئاتر فجر مشهد مشکلات مالی است.
کد خبر: ۱۵۹۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 06 January 2016
 ناصر نبی‌زاده امروز با اشاره به اینکه همه مسئولان مرتبط با برگزاری جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر در مشهد تلاش می‌کنند مشکلات مالی اجرایی شدن آن را رفع کنند، اظهار کرد: برای برگزاری جشنواره تئاتر فجر در مشهد حدود 500 میلیون تومان اعتبار لازم است.
 
معاون امور هنری سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مهم‌ترین مشکلات اجرایی شدن این جشنواره‌ها را مسایل مالی دانست و افزود: جشنواره تئاتر فجر در مشهد از 26 تا 29 دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
نبی‌زاده بیان کرد: با توجه به مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده با ارگان‌هایی مانند استانداری، شهرداری و سایر سازمان‌های مربوطه، تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات مالی، جشنواره تئاتر و فیلم فجر را در مشهد برگزار کنیم چراکه اجرایی شدن این دو جشنواره همراه جشنواره شعر فجر حق مردم ادب و هنردوست خراسان است.
 
وی در ارتباط با برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص نحوه برگزاری جشنواره تئاتر فجر در مشهد خاطرنشان کرد: در نظر داریم حداقل 6 اثر نمایشی از بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر کشور را در مشهد دعوت کنیم تا در جشنواره تئاتر فجر مشهد حضور پیدا کنند و در این راستا پیشنهاد اجرای یک نمایش خارجی را نیز داده‌ایم که در حال حاضر این برنامه‌ریزی‌ها و پیشنهادها در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پیگیری و تصمیم‌گیری است.
 
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار