فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد از کشف 5 تن گوشت منجمد تاريخ گذشته که در قالب گوشت گرم بسته بندي و به بازار عرضه مي شد، خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸ 03 January 2016
سرهنگ مصطفي جوكار گفت : در پي در يافت گزارش هايي مبني بر اينکه يک شرکت بسته بندي گوشت در شهرستان اشتهارد به صورت کاملا غير بهداشتي و غير استاندارد اقدام به بسته بندي مرغ هاي منجمد در قالب گوشت گرم مي کند بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت .
وي افزود : در بررسي هاي تکميلي ماموران مشخص شد که شرکت مذکور ، مرغ هاي منجمد و بدون تاريخ توليد و همچنين مرغ هاي تخمي هلندي که فقط براي مصارف کارخانه هاي توليد فرآورهاي گوشتي استفاده مي شود را در قالب گوشت مرغ گرم بسته بندي و بصورت گسترده در بازار و در بين شرکتهاي تعاوني توزيع مي کند.
سرهنگ جوکار تصريح کرد : يک اکيپ ويژه از ماموران پليس امنيت عمومي با هماهنگي مقام قضايي پس از تحت نظر قرار دادن شرکت مذکور و اطمينان از بسته بندي فرآورده هاي گوشتي منجمد در قالب گوشت گرم با همکاري عوامل اداره دامپزشکي شهرستان اشتهارد از شرکت فوق بازرسي کردند.
 وي بيان داشت : در بازرسي از اين شرکت مقدار 5 تن گوشت مرغ منجمد تاريخ گذشته کشف و شرکت توليدي تا زمان بررسي موضوع و رسيدگي به تخلف آن پلمپ و در اين رابطه يک نفر نيز دستگير شد .
فرمانده انتظامي شهرستان اشتهارد در پايان اظهار داشت : با توجه به وجود شهرک هاي صنعتي و توليدات گسترده مواد غذايي در اين شهرستان پليس به صورت مستمر محصولات توليدي اين شرکت ها را رصد و با متخلفان برابر قانون به شدت برخورد مي کند .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار