کد خبر: ۱۵۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ 27 December 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: هر 14 روز یک ورزشکار البرزی در رقابت های جهانی و بین المللی صاحب مدال می شود.

رضا گل محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استان البرز از حیث داشتن ورزشکاران نخبه جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد که این موضوع به هیچ عنوان قبال مقایسه با برخی استان ها نیست.

وی با بیان اینکه فراوانی ورزشکار نخبه نیاز به منابع مالی مناسب برای تجلیل دارد ، گفت: متاسفانه در این زمینه با کاستی های زیادی مواجه هستیم و نمی توانیم آنطور که شایسته است زحمات ورزشکاران را پاسخ بدهیم ، بالاترین تعداد ورزشکار نخبه را داریم اما در موضوع زیر ساخت های ورزشی جزء استان های محروم هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: ورزشکاران استان نیز در این زمینه محق هستند و بعضا اعتراض هایی نیز در گفت وگو با رسانه ها مطرح می کند اما باید بدانند واقعا در زمینه مالی دچار کمبود هستیم و نمی توانیم مانند استان های دیگر از قهرمانان قدردانی کنیم.

وی یادآور شد: با این وجود تمام تلاش ما حمایت از قهرمانان است و مطرح کردن طرح حمایت از قهرمانان استان در شورای عالی ورزش استان در همین جهت بوده است.

گل محمدی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به کمک مالی به ورزشکاران دارای شانس حضور در المپیک 2016 ریو برزیل،گفت: در این زمینه نیز جلوتر از سایر استان ها هستیم و در حالی که میانگین کسب سهمیه برخی استان ها نیم است ما توانسته ایم دو سهمیه کسب کنیم و در این زمینه نیز چهار برابر استان های دیگر کار کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: البته استان البرز تا چهار سهمیه نیز می تواند کسب کند و به احتمال زیاد با کیمیا علیزاده ، مهدی خدابخشی ، علیرضا کریمی و یوسف قادریان در المپیک خواهیم بود.

گل محمدی تاکید کرد : به همین دلیل در تلاش هستیم با برنامه ریزی های صورت گرفته سه تا هشت میلیون تومان به ورزشکارانی که کسب سهمیه المپیک می کنند به عنوان هزینه اردویی تقدیم کنیم.

گل محمدی در بخش دیگر صحبت های خود با اشاره به تلاش های صورت گرفته در جهت تکمیل پروژه های ورزشی استان گفت: افتتاح سالن 6 هزار نفری و به طبع آن میزبانی رقابتهای مختلف کشوری و بین المللی رتبه و جایگاه ورزش استان را بالا برده و نقشی موثر در رشد و توسعه ی این عرصه می گذارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار