بیانیه مهم دکتر عبدالعلی زاده خطاب به مردم ارومیه
خدا را شکر که من هم این روزها برای خدمت نیازمند پست و جایگاه رسمی نیستم و گمان می کنم که کارهایی که پیگیر آن ها هستم کمتر از حضور در مجلس نیستند.
کد خبر: ۱۵۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 25 December 2015
به نام خدا

همشهریان بزرگوار و مهربان

سلام علیکم - زندگی من با رای شما عزیزان در سال ۱۳۶۳ وارد دوران نوینی شد که آینده ام را دگرگون ساخت . با رای شما من از یک خدمتگزار محلی به چهره ای ملی تبدیل شدم و پس از ۸ سال خدمتگزاری در مجلس شورای اسلامی دوره دوم و سوم با حمایت و دستور حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی پنج سال بعنوان استاندار آذربایجانشرقی در خدمت ایران اسلامی و آذربایجان عزیز بودم  و پس از آن بدستور سرور ارجمندم جناب آقای خاتمی افتخار حضور در دولت اصلاحات را داشتم . رای شما ۲۱ سال از زندگی مرا به خدمتگزاری در مدیریت ارشد کشور اختصاص داد و این توفیق بزرگی بود که خداوند با رای شما نصیب من کرد‌ - چگونه می توانم از شما خوبان قدردان و سپاسگزار باشم؟ 
دعوتی که از  ماه ها پیش بصورت پراکنده و در دیدارهای گوناگون برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره دهم از من می شد با اراده و ابتکار دانشجویان و جوانان گرامی به حرکتی چشمگیر در رسانه های اجتماعی تبدیل و مرا شرمنده این همه محبت ساخت. یک هفته است که دعوت در شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی و حضوری عزیزان از تهران و تبریز و بویژه اورمیه مرا وادار به اندیشه کرده که چگونه پاسخ این همه محبت را بدهم . برای دوستان تهران و تبریز پاسخ آسان بود: <<اگر قرار است نامزد انتخابات شوم از اورمیه خواهم شد من رشد خود را مدیون مردم اورمیه می دانم و بهتر است از همان جا به میدان بیایم>>  ولی برای اورمیه چه می توان گفت ؟
خیلی اندیشیدم و با دوستانی هم مشورت کردم - سرانجام به این جمع بندی رسیدم که : خدا را شاکرم که توفیق داد جوانی ام در راه خدمت به مردم و انقلاب شکوهمند اسلامی سپری شد حال چگونه می توانم در این روزهای پایانی عمرم راهی را که من با رای مردم آغاز کردم و با خدمت در پست های مدیریت ارشد ادامه دادم به روی جوانان ببندم - اگر اصلاح طلبم باید اصلاحات را از خود شروع کنم و برای چند روز باقیمانده زند گی از ورود به میدان انتخابات دور باشم تا شاید مدیر اصلاح طلب جویای نامی به لطف خدا و اراده مردم اورمیه با ورود به مجلس راهی را بپیماید که من در گذشته پیمودم و او بتواند بیش از من در خدمت کشور و مردم باشد. 
خدا را شکر که من هم این روزها برای خدمت نیازمند پست و جایگاه رسمی نیستم و گمان می کنم که کارهایی که پیگیر آن ها هستم کمتر از حضور در مجلس نیستند.
خدایا چنان کن سرانجام کار          تو خشنود باشی و ما رستگار
پروردگارا  توفیق ده باقیمانده زندگی  هم در راه خدمت به مردم و اسلام سپری شود تا در روز رستاخیز شرمنده شهدا و ایثارگران و امام شهیدان  نباشم.
علی عبدالعلی زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار