نامزدهایی با رویکرد فرهنگی
"محمد‌مهدی برادران"، "جواد آرین‌منش" و "صادق مرکبی" کاندیدای انتخابات مجلس دهم شدند و حسین امینی و حجت الاسلام دکتر بحرینی نیز آمدند تا امروز پنجشنبه را بتوان روز نام‌نویسی معتدل‌ها برای حضور در خانه ملت از مشهد، خواند.
کد خبر: ۱۵۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 24 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، نام‌نویسی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در فرمانداری مشهد مقدس درحالی از سرگرفته شد که برخی نامزدهای مستقل و معتدل دارای سوابق اجرایی مشخص نیز ثبت نام کردند از محمد مهدی برادران معاون سابق برنامه ریزی شهرداری مشهد و استاد دانشگاه تا سید محمد صادق مرکبی مدیر سابق حوزه هنری خراسان رضوی که معاونت اسبق فرهنگی شهرداری را نیز برعهده داشت.



امروز همچنین حضور حسین امینی از چهره های غیرافراطی اصلاح طلب که سابقه استانداری سیستان و بلوچستان در دولت دوم اصلاحات را نیز دارد و محمد حسین حسین زاده بحرینی،نماینده اقتصاددان و اصولگرای مشهد در مجلس نهم، نوید مشارکت هر چه بیشتر مردم و نیل به سوی حضور نخبگان را در مجلس می دهد.

بنابراین گزارش، محمد‌مهدی برادران؛ رئیس هیئت فوتبال خراسان‌رضوی و معاون سابق برنامه ریزی شهردار مشهد که در حال حاضر رئیس هیئت فوتبال استان و نماینده ورزشی ها نیز محسوب می شود و همچنین سید صادق مرکبی، معاون فرهنگی اسبق شهرداری مشهد و مبدع مدیریت هنری و المانهای شهری در شهرداری نیز امروز با حضور در فرمانداری مشهد مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.

و اما جواد آرین‌منش؛ نماینده ادوار مردم مشهد در مجلس و نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی نیز امروز برای کاندیداتوری مجلس ثبت‌نام کرد تا فرهنگیان نیز باز هم امید به داشتن نماینده ای از جنس خود در خانه ملت داشته باشند.

از جمله نکات جالب توجه امروز رفاقت این نامزدها با وجود سلایق متفاوت است که بشارت رقابتی اخلاقمدار را در پایتخت معنوی ایران اسلامی می دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۴
باتوجه به آغاز انتخابات مجلس، از نمایندگان دوره قبل مشهد در مجلس سوال شود برای کلانشهر مشهد چه اقدامی کرده اند و چه قدم مثبت برداشتن؟؟؟ ما که این چند سال ندیدیم مشهد عوض شود ،فقط رفتن به مجلس برای حقوق های میلیونی و معروفیت به خصوص نمایندگان این دوره قبل، نمره من به نماینده ها بابت عملکردشان = صفر 0
مجاهد
|
Germany
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
برادران
ممنون و متشکر
جمشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
از عفت خبری نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار