رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد
رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: در ایام دهه فجر بیش از 12 هزار برنامه در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹ 28 January 2015

به گزارش تابناک، سید محمد سلطانی،در نشست خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان رضوی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور در روز 12 بهمن در سراسر استان نیز برنامه هماهنگ و زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس استان رأس ساعت 9:33 نواخته می‌شود.

وی با بیان اینکه برای روز 12 بهمن هفت مسیر به مقصد میدان شهدا برای رژه موتوری در مشهد در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین اجرای سرود خمینی ای امام توسط 1357 دانش‌آموز در حضور مقامات و مسئولان استان برگزار می‌شود همچنین ماکت هواپیمای امام در میدان شهدا برای اجرای مراسم نمادین گل نصب می‌شود.

سلطانی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دهه فجر توسط ادارات و سازمان‌های استان در مجموعه خود بیان کرد: در تمام ادارات بنا به توانشان نمایشگاه دهه فجر برگزار می‌شود و آموزش و پرورش با برگزاری نمایشگاه بنا دارد که دانش‌آموزان را با دهه فجر بیشتر آشنا کند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مورد هماهنگی برنامه‌ها و اجرایی آنها اظهار کرد: 24 کمیته اجرایی با عناوین مختلف برای هماهنگی تشکل‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری هزار و  54 برنامه با عناوین مختلف در سطح استان فعالیت می‌کنند که ریز عناوین برنامه‌ها بیش از 12 هزار مورد می‌شود.

وی عنوان کرد: در حضور وزیر اطلاعات از پیشکسوتان و کسانی که در راه انقلاب توسط رژیم ستم شاهی شکنجه شده‌اند تجلیل می‌شود همچنین دیدار اقشار مردم با تولیت آستان قدس و دیگر مسئولان استانی و کشوری در این ایام مقرر شده است.

سلطانی تاکید کرد: جشنواره فیلم فجر به کمک استاندار برای نمایش محصولات فرهنگی و ارزش‌های انقلاب همانند سال گذشته در مشهد انجام می‌شود همچنین مسابقات کشتی بین‌المللی فجر در مشهد برگزار می‌شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر نقش بانوان در برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد: در 12 هزار برنامه پیش‌بینی شده 400 عنوان آن به صورت اختصاصی برای بانوان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در 16 بهمن عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا در سرتاسر کشور انجام می‌شود و نورافشانی در سراسر استان و 36 نقطه از مشهد در شب 22 بهمن برگزار می‌شود همچنین در این ایام از سالنامه مصور امام خمینی (ره) نیز رونمایی می‌شود.

سلطانی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن ساعت 8:30 در میدان شهدا آغاز می‌شود گفت: به واسطه مرکزیت میدان شهدا و دسترسی آسان این منطقه برای آغاز راهپیمایی انتخاب شده است همچنین از ساعت 9 آماده پخش مستقیم جمعیت انبوه به مدت حداقل 2 ساعت از تلویزیون خواهیم بود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: از رسانه‌ها و مطبوعات برتر در زمینه پوشش برنامه‌های دهه فجر تقدیر می‌شود؛ همچنین در این ایام به همت مسئولان استان هزار و 117 پروژه با اعتبار هزار و 38 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار