علي جزندري داراي مدرک كارشناسي ارشد علوم سياسي و از نيروهاي توانمند و از بدنه كارشناسي استانداري خراسان جنوبي است/ وی فردی غیر جناحی و مستقل از جریانات سیاسی و طرفدار عدالت است
کد خبر: ۱۴۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸ 18 December 2015

علي جزندري در نشست با گردانندگان سایت خبری خاورستان در مرداد ماه سال جاری

استاندار خراسان جنوبي به پيشنهاد معاون سياسي، امنيتي واجتماعي استانداري خراسان جنوبي، علي جزندري را با حفظ پست سازماني به عنوان سرپرست دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري خراسان جنوبي منصوب کرد.

به گزارش تابناک، در حكم استاندار اظهار اميدواري شده است که وي بتواند با توكل به خداوند متعال ضمن بهره گيري از ظرفيت ها و توان موجود، با اتخاذ تدابير مناسب در مسير تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، انديشه هاي والاي بنيانگذار انقلاب اسلامي، رهنمودهاي مقام معظم رهبري و برنامه هاي دولت تدبير و اميد تلاش نموده و در انجام وظايف محوله جهت تحقق اهداف سازماني موفق و مويد باشد.

وی داراي مدرک كارشناسي ارشد علوم سياسي است و از نيروهاي توانمند و از بدنه كارشناسي استانداري خراسان جنوبي محسوب می شود.

بی طرفی و نگاه منطقی به مسایل روز

علی جزندری در تیرماه گذشته به سرپرستی فرمانداری شهرستان بیرجند منصوب شد و خبرگزاری پارس در گزارشی از این انتصاب نوشت: پس از اینکه منصوری فرماندار بیرجند به عنوان فرماندار مشهد منصوب شد علی جزندری معاون سیاسی فرمانداری بیرجند با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری بیرجند منصوب شد.

این خبرگزاری همچنین از تلاش نافرجام جریان اصلاحات برای تحمیل گزینه‌های خود که اغلب از چهره‌های افراطی هستند برای تصدی پست فرمانداری بیرجند خبر داد و نوشت: در بین گزینه‌های جریان اصلاحات عناصر جبهه مشارکت و برخی چهره‌هایی که در انتخابات‌های متعدد رد صلاحیت شده بودند دیده می‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی خاورستان نیز یک ماه بعد از انتصاب جزندری به مقام سرپرستی فرمانداری بیرجند از ایشان برای دیدار و گفتگو با خبرنگاران دعوت کرد که در این بازدید وی نشان داد فردی غیر جناحی و مستقل از جریانات سیاسی و طرفدار عدالت است.

در خبر پایگاه خبری تحلیلی خاورستان آمده بود: علی جزندری سرپرست فرمانداری شهرستان بیرجند در این بازدید به مدیرمسوول و خبرنگاران این پایگاه خبری تحلیلی خدا قوت گفت و بابیان ‌اینکه باید عدالت در خبرها رعایت شود گفت: نباید به مسوولان یک‌سویه نگاه کرد. باید بگذاریم مردم خودشان قضاوت کنند.

وی افزود: انتشار انتقادات و دیدگاه‌های مختلف باعث می‌شود مردم فکر نکنند، یک خبرگزاری و پایگاه خبری، به یک سو می‌رود. با انتقادات است که می‌توان نقایص را برطرف کرد.

حسین خسروی چاهک مدیرمسوول پایگاه خبری تحلیلی خاورستان، نیز در این بازدید گفته بود: هدف ما، دنبال کردن منویات مقام معظم رهبری است تا بتوانیم قدمی در جهت توسعه استان برداریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار