مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های مهم این بانک کمک به توسعه حمل ونقل عمومی در پایتخت و سراسر کشور است، گفت: هم اکنون در چارچوب ضوابط و مقررات موجود به کمک خط 6 متروی تهران آمده ایم و برای بهره برداری هرچه زودتر از این خط سرمایه گذاری کرده ایم.
کد خبر: ۱۴۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 16 December 2015
محمد حسین پورزرندی ظهر امروز در نشست خبری بانک شهر با بیان اینکه بانک شهر در گذشته نیز از دیگر خطوط متروی تهران و سایر شهرهای کشور حمایت کرده، افزود: این بانک در سرمایه گذاری و بهره برداری از خط 3 متروی تهران هم حضور فعال داشت. همچنین باید تاکید کنم که ما در حال حاضر با سرمایه گذاری در توسعه خطوط مترو در 4 کلانشهر از جمله اصفهان نیز حضور فعال داریم.

وی تصریح کرد: خلا عدم حضور یک بانک تخصصی در حوزه شهری مدتها بود که در کشور احساس می شد. خیلی بانک های تخصصی در کشور داریم که خدمات متنوعی به هموطنان ارایه می دهند اما بانک شهر در حال حاضر درکنار مدیریت شهری به خدمات دهی به شهروندان سراسر کشور مبادرت می کند.

پورزرندی با اشاره به اینکه معتقدیم که بانک ها باید بتوانند مسوولیت اجتماعی خود را در قبال هموطنان به نحو احسن انجام دهند، خاطرنشان کرد: در همین راستا توسعه حمل ونقل عمومی شهرها حوزه ای است که بانک شهر با تمام توان به آن ورود پیدا کرده است.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه کمک به آسایش زندگی هموطنان درشهرها یکی از دغدغه های ما است، گفت: کمک بانک شهر به بهره برداری از بزرگراه دولت آباد در منطقه 15 نیز درهمین راستا بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه 90 درصد منابع شهر مردمی و 10درصد آن متعلق به شهرداری هاست، عنوان کرد: هم اکنون 50 درصد منابع خود را به پروژه های توجیه دار و با ضمانت اختصاص می دهیم .

پورزرندی در بخش دیگری از گفته هایش افزود: در گذشته شعارهای بسیاری در خصوص گسترش بانک داری مجازی مطرح می شد اما امروز بانک شهر توانسته این شعار را عملیاتی کند .این بانک هم اکنون 24 ساعته به فعالیت بانک داری مشغول است. شعبه های مجازی ما درحال حاضر در سراسر کشور به صورت 24 ساعته فعال هستند و باید اعلام کنم اخیرا ضمانت نامه های مختلف بانکی را نیز در شعبه های مجازی خود ارائه می دهیم .

وی تاکید کرد: کیوسک های خودبانک بانک شهر خدمات متنوعی را به هموطنان ارایه می دهند.
مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه خدا را شاکریم که سرمایه این بانک در حال حاضر به 1600 میلیاردتومان افزایش پیدا کرده است، گفت: ما در میان بانک های خصوصی از لحاظ سرمایه در رده دوم یا سوم قرار داریم . انشالله سرمایه مان تا پایان سال به  2 هزار میلیاردتومان هم خواهد رسید.

پورزرندی همچنین اظهارکرد : 11 هزار میلیارد تومان نیز منابع بانک بوده است که هم اکنون به 2.5 برابر افزایش یافته است .

وی با اشاره به اینکه استقبال از خوددریافت های بانک شهر نیز بسیار چشم گیر بوده است، تصریح کرد: این استقبال به نوعی بوده که ما را از هدف خودمان 4 تا 5 درصد جلوتر برده و در شهرهای اقماری این استقبال بسیار زیاد بوده است.

مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه در بخش کارت بلیت های اتوبوس های عمومی در شهرهای مختلف نیز استقبال زیادی را شاهد بوده ایم، افزود: انشالله در تهران هم این کارت بلیت ها گسترش خواهد یافت .

وی با تاکید بر اینکه تمامی اقدامات بانک شهر با مجوز بانک مرکزی انجام می شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 261 شعبه فیزیکی فعال درسراسر کشور داریم و بنده اعتقادی به گسترش شعب فیزیکی ندارم و خواستار گسترش شعب الکترونیک هستم . هم اکنون 100 کیوسک فعال بانک شهر در سراسر کشور داریم که انشالله افزایش پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار