رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد با اشاره به اینکه تنوع میوه در بازارهای عمومی مشهد همزمان با شب یلدا برای دسترسی آسان مردم برنامه‌ریزی شده است، گفت: افزایش قیمت میوه تنها در هندوانه و انار شب یلدا پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 14 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسین مصدق در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در شب یلدا انبارداران میوه به علت کاهش قیمت میوه، محصولات خود را از انبار به بازار می‌آورند، اظهار کرد: این امر برای این است که فروش شب یلدای بهتری هم برای مردم و هم برای فروشندگان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه میوه‌های ویژه شب یلدا که در انبار بوده است قیمت پایه و کمی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر پرتقال بین 2 تا 5 هزار تومان، انار بین 2 تا 4 هزار و 500 تومان، نارنگی یک هزار و 500 تا 3 هزار و 500 تومان و هندوانه نیز 800 تا هزار و 700 تومان در بازار شب یلدا برای مردم قابل دسترس است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار مشهد افزود: مردم بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند نیاز خود را از بازار میوه و تره بار برای شب یلدا تهیه کنند.

مصدق با اشاره به اینکه تنوع میوه در بازارهای عمومی مشهد همزمان با شب یلدا برای دسترسی آسان مردم برنامه‌ریزی شده است، گفت: افزایش قیمت میوه تنها در هندوانه و انار شب یلدا پیش‌بینی می‌شود.

وی در ارتباط با گوجه‌فرنگی در بازار مشهد یادآور شد: این محصول نیز که به صورت گلخانه‌ای در بازار موجود است، قیمتی بین 2 هزار و 500 تا 3 هزار و 500 دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار