مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی:
مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تمام اقلام مورد نیاز برای شب یلدا با قیمت و کیفیت کناسب در بازار مشهد و خراسان رضوی وجود دارند.
کد خبر: ۱۴۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴ 13 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حمیدرضا جوادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: جلساتی با صنوف مرتبط با شب یلدا از جمله صنف میوه و تره بار برگزار شده که در آنها هماهنگی‌های لازم برای وفور میوه و قیمت مناسب آن به عمل آمده است.

وی افزود: تنها جنسی که ممکن است قدری گرانتر از سابق در این بازار به فروش برسد هندوانه بوده که علت آن هم به پایان رسیدن تولید داخل استان برای نیاز بازار در شب یلدا است.

مدیر امور تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بیان کرد: سایر اقلام میوه و تره بار از جمله پرتقال، انار، نارنگی و دیگر مواردی از این قبیل به وفور و با قیمت بسیار مناسب در بازار مشهد و خراسان رضوی وجود دارند و مردم می‌توانند از آنها استفاده کنند.

جوادی با اشاره به درخواست برخی از ادارت برای تأمین سبد کالای شب یلدا برای کارمندان، تصریح کرد: برای برخی از دستگاه‌های دولتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی اقداماتی در این راستا انجام شده و برای سایر ادارات نیز این آمادگی وجود دارد تا با قیمت مناسب مایحتاج کارمندان آنها تهیه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار