برخی از شهروندان حوالی خیابان زنجان واقع در منطقه ۱۰ تهران بارها به سرویس مشکلات مردم اعلام کرده اند که این منطقه فاقد فضای سبز کافی برای استفاده شهروندان است. شهرداری منطقه می گوید بوستان جدیدی در این محله به بهره برداری رسیده.
کد خبر: ۱۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵ 06 December 2015
منطقه ۱۰ تهران، یکی از کوچکترین و متراکم ترین مناطق در بین مناطق ۲۲ گانه تهران است که از لحاظ فضای سبز نیز کمترین سرانه فضای سبز را در مرکز پایتخت دارد. اهالی این منطقه بارها درباره کمبود فضای سبز، مشکلات خود را به نهادهایی مانند شورای شهر و کمیته محیط زیست این شورا منعکس کرده بودند. آنها در سرویس مشکلات مردم نیز کامنت گذاشته بودند که کمبود فضای سبز در این منطقه شهروندان را آزار می دهد. 

شهردار این منطقه امروز اعلام کرد احداث فاز ۲ یکی از بوستانهای منطقه ۱۰ تمام شده و شهروندان می توانند از این پارک استفاده کنند.

فرامرز عظیمی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: بوستان زنجان در زمینی به مساحت 1300 مترمربع با هدف توسعه سرانه فضای سبز، ایجاد زیبایی بصری و حفظ آرامش و آسایش شهروندان در ناحیه 3 واقع در خيابان شهيد بهنود تقاطع بزرگراه يادگار امام (ره) احداث شده.

به گفته او عمليات عمراني و محوطه سازي شامل جدول، معبر و پياده روسازي به طول 730 مترمربع انجام شده و مبلمان، نيمكت و سطل زباله نيز در اين بوستان نصب شده. در این بوستان برای احداث تعداد زیادی درخت و درختچه زیتون تلخ، باران طلایی و سید الاشجار کاشته شده. گلکاری و چمن کاری نیز از اقدامات انجام شده در این بوستان بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار