مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم از انجام تخليه و بارگيري ۹ هزار و ۲۳۶ TEU کانتينر در هشت ماهه سال جاري در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴ 06 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومي بنادر و دريانوردي هرمزگان، سيد باقر موسوي از ترابري ۹.۳ ميليون نفر- سفر و تخليه و بارگيري ۴.۷ ميليون انواع کالاي نفتي و غيرنفتي در بنادر اين جزيره از ابتداي سال جاري تاکنون، خبر داد.

مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم از جابه جايي ۴ ميليون و ۷۶۴ هزار و ۳۷۳ تن انواع کالاهاي نفتي و غير نفتي تخليه و بارگيري طي هشت ماهه سال جاري خبر داد و افزود: از اين ميزان، ۴ ميليون و ۶۷۸ هزار و ۲۸۸ تن مربوط به مواد غير نفتي و ۸۶ هزار و ۸۵ تن به مواد نفتي اختصاص دارد.

وي از جابه جايي حدود ۱۷۱ هزار تن کالاهاي صادراتي و وارداتي طي مدت ياد شده خبر داد و گفت: حجمي بالغ بر ۷۸ هزار و ۵۰۲ تن کالا صادراتي و ۹۲ هزار و ۸۸۸ تن محموله‌هاي وارداتي در بنادر قشم صورت گرفته است که عمده آن مربوط به کالاهاي غيرنفتي همچون مواد معدني و لوازم الکتريکي بوده است.

مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم حجم عمليات کابوتاژ کالاهاي غيرنفتي در بنادر جزيره قشم را ۴ ميليون و ۴۸۸ هزار و ۱۲۸ تن اعلام کرد.

موسوي همچنين در ادامه به فعاليت‌هاي مسافري اشاره و اظهار کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون، ترابري ۹ ميليون و ۳۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر-سفر در بنادر قشم با رشد ۶ درصدي به ثبت رسيده است.

مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم گفت: طي همين مدت، جابجايي يک ميليون و ۳۶۱ هزار و ۷۴۵ دستگاه خودرو از طريق بنادر انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۴ درصدي داشته است.

مدير اداره بنادر و دريانوردي قشم همچنين از انجام تخليه و بارگيري ۹ هزار و ۲۳۶ TEU کانتينر در هشت ماهه سال جاري در بنادر بهمن و کاوه قشم خبر داد.

موسوي گفت: طي هشت ماهه سال جاري، تردد بيش از ۱۱۶ هزار و ۴۵۲ فروند شناور به جزيره قشم به ثبت رسيد که از اين ميزان ۲۰۴ فروند شناور بالاي يک هزار تن بوده است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: از اين تعداد، ۵۱ هزار و ۵۲۵ فروند شناور باري و ۶۴ هزار و ۹۲۷ فروند شناور مسافري بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار