کد خبر: ۱۳۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 05 December 2015

واحد صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی شهرستان فردیس روز شنبه با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده انتظامی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، رییس پلیس راهور و فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان فردیس در این آیین فت: همه عوامل نیروی انتظامی برای امنیت وآسایش جامعه خدمت می کنند و ما نیز مدیون تلاش های شبانه روزی آنها هستیم.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: پلس راهنمایی و رانندگی با زندگی مردم سرکار دارد از چراغ راهنمایی گرفته تا برقراری نظم در جامعه.

وی اظهار کرد: اگر التزام و نظم در زندگی و کار نباشد نمی توانیم در شهر و کنار هم به راحتی زندگی کنیم.

وی گفت: با راه اندازی واحد صدور گواهی نامه راهنمایی و رانندگی مردم این شهرستان از رفت و آمد به کرج و اتلاف وقت آنها راحت می شوند.

امام جمعه شهرستان فردیس گفت: اگر در مجموعه ای از ادارات مدیریت ضعیف باشد همه چیز از روال عادی خود خارج خواهد شد.

ایمانی افزود: کار وقتی به نیروها سپرده شد، دلسوزانه کارها پیش می رود و می توانند قابلیت های خود را متبلور کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز نیز گفت: شهرستان فردیس به لحاظ جمعیت بعداز کرج دومین شهرستان استان البرز محسوب می شود. کمبودها و کاستی هایی در ارائه خدمت مردم در فردیس وجود داشت از جمله واحد صدور گواهی نامه که یکی از نیازهای مردم این شهرستان بود.

سرهنگ همایون شریفی افزود: مردم شهرستان فردیس مجبور بودند برای گرفتن صدور گواهینامه رانندگی مسافت طولانی به کرج بیایند که این مشکل با تلاش همکارانم در راهنمایی و رانندگی و مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس برطرف شد.

وی اظهار کرد: واحد صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی در شهرستان فردیس راه اندازی شد، ضمن اینکه در فردیس گواهینامه صدور موتورسیکلت هم انجام خواهد شد و آزمون در همین جا برگزار می شود.

شریفی گفت: تمدید و تعویض گواهینامه راهنمایی و رانندگی اموری است که بعد از اقدامات اخذ گواهینامه در این شهرستان انجام می شود.

رییس پلیس شهرستان فردیس نیز گفت: در شهرستان فردیس عقب ماندگی های زیادی وجود دارد که باید با تلاش مضاعف این کاستی ها را برطرف کرد.

سرهنگ ایوب احمدی تجهیز سالن آزمایشات به تعداد 40 عدد صندلی جهت اخذ آزمون، اخذ آزمون شفاهی(بی سوادی)در سالن آزمایشات ستاد راهور، اخذ آزمون کتبی پایه سوم، اخذ آزمون عملی موتورسیکلت، صدور المثنی کلیه گواهینامه، صدور گواهینامه پایه سوم و تایید نهایی کلیه گواهینامه ها (پایه3،2،1 و ویژه) در واحد صدور گواهینامه راهنمایی و رانندگی شهرستان فردیس انجام می شود.

احمدی گفت: ستاد ترخیص خودروها دراین شهرستان راه اندازی شده و روزانه به بیش از یکصد نفر دراین ستاد خدمات ارائه می شود که پیش از این ساکنان فردیس برای ترخیص خودروهای دارای سوابق تخلف یا تصادفی به کرج مراجعه می کردند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار