انفجار شب گذشته یک واحد مسکونی در شهرک مسعودیه بر اثر نشت گاز شهری، خرد شدن شیشه های منازل اطراف و مصدومیت مرد میانسال را به دنبال داشت.
کد خبر: ۱۳۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 05 December 2015
در پی تماس نیمه شب شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی تهران مبنی بر انفجار گاز در یک منزل مسکونی در شهرک مسعودیه ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 37 و 15 را به محل اتفاق در شهرک مسعودیه، خیابان ابومسلم کوچه فلسطین اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده شد، بر اثر نشت گاز شهری و رسیدن جرقه به آن انفجار شدیدی در ساختمان رخ داده بود که باعث تخریب قسمتهایی از آن و حتی خرد شدن شیشه های چندین منزل اطراف شده بود.

حمیدرضا حسین ریکا افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل حادثه برای اطمینان و جلوگیری از حادثه احتمالی بعدی با کشیدن یک رشته لوله آبدهی وارد ساختمان شدند که پس از جستجو و بررسی موفق به بیرون آوردن دو نفر آقا و خانم ساکن در ساختمان شدند. 

وی تصریح کرد: در این حادثه مرد 40 ساله ای که به شدت از ناحیه سر، صورت و دست و پا دچار سوختگی شده بود، به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل و به علت وخامت حال عمومی برای ادامه مداوا به مراکز درمانی منتقل شد.

به گفته وی، آتش نشانان بی درنگ ضمن ایمن سازی محل و قطع گاز، برق منزل و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس و همچنین اطمینان از وجود هر شخص دیگری در ساختمان با توجه به ساعت وقوع انفجار و دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به عملیات خود پایان دادند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار