مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت:در ایام سال جدید امداد رسانی به زائران با دو بالگرد امدادی انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰ 14 March 2015

به گزارش تابناک،سید مجتبی احمدی اظهار کرد:به منظور واکنش سریع در حوادث جاده ای و یا حوادث غیرمترقبه،یک دستگاه بالگرد امدادی هلال احمر و یک بالگرد دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز 94 به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی با بیان اینکه ریاست ستاد هماهنگی خدمت به زائران استاندار خراسان رضوی است تصریح کرد: مهم‌ترین خدمت حمایتی امداد و نجات هلال احمر پاسخگویی به سوانح است و توسعه آن یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود لذا در طرح نوروزی با استقرار 44 پایگاه ثابت و موقت تلاش می‌کنیم این امر را به خوبی پوشش دهیم.

احمدی، فعالیت روزانه پنج امدادگر و نجاتگر در پایگاه‌های ثابت و 4 امدادگر در پایگاه‌های موقت را در طرح نوروزی 94 جزء برنامه‌های اصلی دانست و تاکید کرد: توسعه کمی و کیفی خدمت‌رسانی، آمادگی پاسخگویی به زائران و ارائه خدمات مختلف به مصدومان سوانح از جمله اهدافی است که در طرح نوروزی 94 برنامه‌ریزی شده است.

واگذاری شاهان گرماب به بخش خصوصی

وی در خصوص آخرین وضعیت مجموعه آب گرم«شاهان گرماب» فریمان نیز گفت:با دو سرمایه گذار داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم تا این مجموعه را به مدت 10 سال واگذار نماییم.

احمدی افزود:امیدواریم در 6 ماهه اول سال آینده شاهد بهره برداری مجدد از این مجموعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار