فرماندار ویژه سبزوار از عزیمت بیش از 7 هزار زائر پیاده از شهرستان‌های سبزوار و خوشاب به مشهد خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱ 02 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی احمد برادران در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه پیاده سفرکردن به آستان مقدس رضوی همچون فرهنگی ماندنی به دست نسل‌های آینده رسیده است، اظهار کرد: هر ساله خیل عظیمی از عاشقان اهل بیت عازم سرزمین عشق می‌شوند که امسال نیز در طول مسیر سبزوار تا مشهد تمهیدات امنیتی و ترافیکی برای ارائه خدمات مطلوب پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز بالغ بر 7 هزار زائر پیاده در قالب 42 کاروان از سبزوار عازم مشهد می‌شوند، افزود: با همکاری استانداری خراسان رضوی ایستگاه‌هایی برای اسکان زائران در مساجد و حسینیه‌ها در نظر گرفته شده است تا زائران بدون هیچ مشکلی و با کمترین سختی وارد مشهد شوند.

برادران با بیان اینکه پنج کمیته خدمات‌رسانی به زائران دهه آخر ماه صفر در این شهرستان تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌های خدمات‌دهی درخواست شده تا بهترین خدمات را ارائه دهند و نیز با توجه به برودت احتمالی هوا در محورهای مواصلاتی شهرستان تمام نیروهای امداد و نجات مستقر در جاده‌ها اعم از اورژانس 115، هلال احمر، اداره راه و شهرسازی و پلیس راه در حال آماده‌باش هستند.

فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه رویکرد اصلی ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به زائران است، بیان کرد: در طول مدت اعزام زائران خدمات بهداشتی و درمانی مورد توجه قرار گرفته است و نیز بسته‌های فرهنگی در اختیار کاروان‌ها قرار می‌گیرد.

گفتنی است نخستین کاروان زائران پیاده که بیش از 600 زائر را در خود جای داده است برای عزاداری دهه آخر صفر شنبه 14 آذرماه از آستان مقدس امامزاده شعیب(ع) به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار