مدیر ارشد وزارت دفاع خراسان رضوی:
مدیر ارشد وزارت دفاع خراسان رضوی گفت: همه اقداماتی که ما در صنایع دفاعی انجام می‌دهیم در راستای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۱۳۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 30 November 2015
سید هادی علوی در نشست تخصصی شناسایی تأمین‌کنندگان و پیمانکاران وزارت دفاع منطقه خراسان که در ساختمان ساپکو مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه اقتصادی مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و برای آن 10 مؤلفه تبیین کردند.

وی افزود: از مهم‌ترین بحث‌های اقتصاد مقاومتی بحث مردمی بودن اقتصاد است و در واقع با حضور مردم مشکلات ما به حداقل می‌رسد.

علوی بیان کرد: یکی دیگر از موارد اقتصاد مقاومتی موضوع شرکت‌های دانش بنیان است که وزارت دفاع به دنبال همکاری بیشتر با این شرکت‌ها است و به‌ طور کلی همه اقداماتی که ما در صنایع انجام می‌دهیم در راستای اقتصاد مقاومتی است.

مدیر ارشد وزارت دفاع خراسان رضوی ادامه داد: باید همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را در سطح استان گسترش دهیم تا تولیدات به‌روزتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مجموعه صنایع دفاعی خراسان رضوی در حوزه‌های تولیدات خصوصی هوا فضا، رزم و زمین و دریایی در حال فعالیت است البته بخش عمده قطعات مورد نیاز ما توسط بخش خصوص انجام می‌شود.

علوی عنوان کرد: مبنای کار ما ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح است و امروز قطعات متعدد مورد نیاز صنایع دفاعی در استان تولید می‌شود که با حمایت‌های مسئولان استانی می‌تواند گسترش بیشتری پیدا کند.

مدیر ارشد وزارت دفاع خراسان رضوی اضافه کرد: البته برخی از تولیدات مورد نیاز ما خارج از استان تولید می‌شود که در صورت حمایت صنایع استان این تولیدات نیز می‌تواند در داخل استان انجام شود و به‌ طور کلی ظرفیت‌های خوبی در صنایع دفاعی استان وجود دارد.

وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت قطعه‌سازان خراسان رضوی شاهد توسعه بیشتری باشیم که این موضوع قطعاً با همدلی محقق می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار