دبیر جشنواره سراسری عکس «خانه دوست»، از انتشار عکس های منتخب دومین دوره این جشنواره در قالب کتاب توسط موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 29 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، کیارنگ علایی با اعلام خبر چاپ کتاب عکس دومین جشنواره «خانه دوست» گفت: این کتاب دربرگیرنده 130 اثر منتخب از حدود 9000 اثر ارسالی در بخش های مستند، تلفن همراه و آزاد است که پس از دریافت فیپا و مجوز نشر، به صورت نفیس منتشر شده و در اختیار همه عکاسانی که برای دوره دوم جشنواره، اثر ارسال کرده بودند، قرار خواهد گرفت.

علایی افزود: کتاب برای تمامی شرکت کنندگان غیربومی جشنواره دوم از طریق پست ارسال شده و عکاسان مشهدی نیز برای دریافت آن فرصت دارند از شنبه ۷ آذر تا سه شنبه ۱۰ آذر از ساعت ۱۰ تا ۱۴ با همراه داشتن کارت شناسایی به دبیرخانه جشنواره واقع در مشهد، احمدآباد، خیابان عدالت ۱۸، پلاک ۱/۹ مراجعه کنند.

این کتاب که مدیر هنری آن، کیارنگ علایی و طراح گرافیک آن مریم جعفری است از ۱۸۴ صفحه در قطع رحلی، چهاررنگ، کاغذ گلاسه ۱۵۰ گرمی با پوشش واتربیس براق و جلد طلاکوب تشکیل شده که با شمارگان ۲۰۰۰ منتشر می شود.

پیش از این نیز کتابی از عکس نوشته های منتخب دومین دوره جشنواره خانه دوست، توسط موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی به چاپ رسیده است. این کتاب مشتمل بر 24 اثر برگزیده از 300 عکس نوشت ارسالی به جشنواره دوم با موضوع زیارت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار