کد خبر: ۱۳۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 27 November 2015

فرماندار ویژه کرج بسیج را عامل ایجاد وحدت و انسجام در کشور دانست و گفت: بسیج به خوبی می تواند از دوقطبی شدن جامعه جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین گردهمایی تجلیل از پیشکسوتان بسیج سپاه جواد الائمه (ع) با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کرج، فرماندهان نظامی و انتظامی و پیشکسوتان بسیجی سپاه جوادالئمه(ع) شامگاه گذشته در محمدشهر کرج برگزار شد.

محمدتقی ایرانی اظهار کرد: بسیجیان، کهنه سربازان دفاع از مرزهای عقیدتی نظام جمهوری اسلامی هستند که با حضور خود در طول سی و شش سال انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، علاوه بر دفاع از عزت و شرف اسلام و مسلمین در مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی، با تبعیت از ولی امر مسلمین، در راه حفظ انسجام و وحدت درونی کشور نقش بسیار موثری داشته است.

ایرانی تصریح کرد: امروز در جامعه ای زندگی می کنیم که علی رغم تمام تنش های موجود در منطقه خاور میانه، از امنیت کامل برخوردار است و تروریست های تکفیری و داعشی، از حضور در مرزهای جغرافیایی این کشور هراس دارند و این عزت و اقتدار، با از خودگذشتگی ها، ایثار و جانفشانی های بسیجیان عزیزی که بسیاری از آنها در زمره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی هستند در سایه ولایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری به بار نشسته است.

برای حفظ انسجام کشور هماهنگی میان گروه های مختلف ضروری است

ایرانی در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که استکبار و صهیونیسم بین الملل به دنبال نشان دادن وجهه ای خشونت آمیز و جنگ طلب از ایران به کشورهای جهان داشتند، فرزندان بسیجی این کشور توانستند با استمرار حمایت خود از مظلومین جهان به دنیا نشان دهند که تحلیل درستی از ایران اسلامی به آنها ارائه نشده است و ایران اسلامی، کشوری صلح طلب و حامی ارزش های انسان دوستانه بشری است.

وی حضور فعال بسیج در میان اقشار مختلف دانشجویی، اساتید، کارمندان، کارگران و غیره را نشان از محبوبیت بسیج در میان مردم خواند و گفت: بسیجیانی که در دفاع مقدس، با ایثار گری های خود از مردم و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند امروز نیز در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور پررنگی داشته و موجب ایجاد انسجام و امنیت در کشور هستند.

فرماندار ویژه کرج در ادامه به ضرورت هماهنگی میان گروه های مختلف درون نظام برای حفظ انسجام کشور تاکید کرد و گفت: امروز همه گروه های درون نظام باید در پاسداری از خون شهدا و تبعیت از ولایت فقیه، با همدلی و وحدت، برای انسجام کشور تلاش کنند. باید همه گروه ها، به خصوص بسیجیان مخلص، مراقب تلاش دشمنان برای دوقطبی نمودن جامعه باشند.

اجرای سیاست های مقام معظم رهبری عامل انسجام کشور است

ایرانی به انتخابات مهم هفتم اسفند ماه نیز اشاره کرد و گفت: مهمترین حادثه پیش روی ما انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با رعایت قانون و امانتداری مصمم هستیم انتخابات حماسی و با حضور حداکثری مردم را برگزار کنیم و اجازه بدهیم دیدگاه های مختلف فرصت بیان پیدا کنند. دولت ضمن رعایت قانون مصمم است شرایط برابری را برای حضور جریان های سیاسی داخل نظام فراهم کند.

وی تبعیت از سیاست های مقام معظم رهبری را مهمترین رکن ایجاد انسجام در کشور خواند و گفت: همه ما باید در مقابل آنچه مقام معظم رهبری تکلیف کرده اند تبعیت داشته باشیم و منویات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع توافق هسته ای دولت به وظیفه خود در دفاع از حق هسته ای کشور به درستی عمل کرد و ان شاء الله با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از ظرفیت ایجاد شده برای پیشرفت کشور استفاده می کنیم.

ایرانی در پایان از حضور ارزشمند بسیجیان پیشکسوت در این گردهمایی تقدیر کرد و یکی از بزرگترین افتخارات خود را عضویت در بسیج خواند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار