رئیس دپارتمان فوتسال آسیا از سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به خاطر تلاش های وافر ایشان در امر باشگاه داری تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۳۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها 2015 با حضور رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز (دوشنبه) در هتل المپیک برگزار شد.
در این مراسم که با حضور رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای کمیته فوتسال و مسئولین باشگاههای فوتسال و اعضای هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد، علی کفاشیان، تارقلی زاده و دکتر عرب عامری دقایقی را برای حاضرین سخنرانی کرده و سپس کلیپی از بازیهای تیم ملی فوتسال آقایان ایران و تیم تاسیسات دریایی در جام باشگاههای آسیا به نمایش گذاشته شد.
این دوره آموزشی با هدف پیشرفت درج حرفه ای بودن در باشگاههای فوتسال آسیا، حفاظت از اعتبار و یکپارچگی مسابقات باشگاههای فوتسال، بالا بردن درجه و ارزش ورزشی مطابق با اصول بازی جوانمردانه و بالابردن درجه شفافیت در کنترل، مالکیت و امور مالی باشگاه برگزار می شود.

تقدیر رئیس دپارتمان فوتسال آسیا از سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری

رئیس دپارتمان فوتسال آسیا گفت: همانطور که می دانید فوتسال در درجه دوم قرار دارد و بعد از فوتبال، به آن توجه می شود. برای ما یک رویا بود که بتوانیم بحث مجوز دهی باشگاههای حرفه ای فوتسال ایران را به مرحله اجرا برسانیم. از کفاشیان به عنوان نایب رئیس ای اف سی و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی که باعث شد بتوانیم اولین دوره آموزشی را در ایران برگزار کنیم، تشکر می کنم.


علی تارقلی زاده در ادامه بیان کرد: این کارگاه آموزشی  در آسیا برای اولین بار و در ایران برگزار می شود چرا که فوتسال ایران اول آسیا است و رئیس ای اف سی تصمیم گرفته تا ایران را به عنوان کشور پیشگام معرفی کند و برگزاری این دوره را برای اولین بار بر عهده کشور ایران و به میزبانی تهران گذاشته است.


رئیس دپارتمان فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون فوتبال آسیا با تشکر از مدیران باشگاه ها که در جلسه حضور داشتند، گفت: جا دارد از همین جا از تلاش های وافر دو مدیر فوتسالی کشور آقایان سعید نجاریان (مدیرعامل تیم شهروند ساری) و کریم منصوری (مدیرعامل تیم شهید منصوری قرچک) تشکر کنم. انصافاً اگر امروز در رشته فوتسال به اندازه 10 سال از کشورهای آسیایی جلوتر هستیم ثمره تلاش ها و از خودگذشتگی های این عزیزان است.

این مسئول ادامه داد: در این سالها کمتر افتخار حضور در کشور را داشته ام اما از همواره اتفاقات فوتسال را پیگیری می کردم. بنده اطلاع دارم که این مدیران سالیان سال در عین بی پولی بازیکنان زیادی را به فوتسال کشور معرفی کرده اند.

تارقلی زاده در پایان گفت: ژاپن و ایران در آسیا در سطح اول هستند  و به عنوان کشورهای الگو برای دیگر کشورهای آسیایی معرفی خواهیم کرد تا بتوانند در بحث توسعه فوتسال به ما کمک بسزایی کنند. آنچه که بسیار اهمیت دارد و یکی از اهداف مهم ما محسوب می شود این است که کشورهایی که در سطح آسیا در حد پایینی هستند در کنار کشورهایی که در بالاترین سطح قرار دارند، در یک رده قرار بگیرند و رقابت نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. بر همین اساس همکاری شما عزیزان باعث می شود تا فوتسال در بالاترین حد قرار بگیرد.

مازندلیگ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار