صادرکنندگان برگزیده استان تهران با حضور استاندار تهران در هتل پارسیان انقلاب تجلیل شدند.
کد خبر: ۱۳۳۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶ 23 November 2015
روز یکشنبه هفتمین سال برگزاری همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر استان تهران با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران، حمیدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از فعالان عرصه تولید در هتل پارسیان انقلاب پایتخت برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در حاشیه برگزاری این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در این مراسم از 20 شرکت برتر که بیشترین صادرات با ارزش افزوده بالا را داشتند به همراه چهار شرکت شایسته تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

محمدرضا مس فروش افزود: براساس فراخوان اولیه حدود 115شرکت ثبت نام کردند که براساس 29 معیار تعیین شده از جمله درآمد حاصل از صادرات، میزان رشد نسبت به شش ماهه اول سال، سهم گسترده در بازار هدف، میزان نفوذ در بازار جهانی، گواهینامه های بین المللی و دیگر موارد لازم مورد ارزشیابی قرار گرفتند.

مس فروش با بیان اینکه تراز تجاری بسیاری از استان ها در شرایط مطلوبی نیست، گفت: استان تهران با وجود این شرکت های صادرکننده دارای تراز تجاری مثبت است.

وی افزود: در سه برنامه اصلی رفع موانع تولید، توسعه اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی وجود این همایش می تواند در رسیدن به اهداف تعیین شده نیز ما را یاری دهد.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران اظهارکرد: با توجه به شرایط پساتحریم حضور خارجی های در کشور با مدیریت درست منجر به رشد اقتصادی در کشور نیز خواهد شد.

وی افزود: ما وظیفه داریم در این شرایط به جای واردات کالا، دانش فنی را وارد کشور کنیم و به جای تامین منابع مالی بیشتر به فکر سرمایه گذاری متمرکز باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: هدف ما توسعه صادرات، برنامه ریزی برای بازسازی و نوسازی صنایع و تمرکز بر سرمایه گذاری های دانش محور است.

در این مراسم سید حسین هاشمی استاندار تهران، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی، محمدرحیم احمدوند مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران، مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران، احمد لطفی نژاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی از مدیران فعالان اقتصادی در عرصه تولید و صادرات استان تهران در سالن اجتماعات هتل پارسیان حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار