مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: تاکنون برای 7 هزار نفر از متقاضیان گلستانی اعزام به عتبات عالیات و زائرین اربعین حسینی ویزا صادر شده است. تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان برای اعزام 13 هزار زائر آماده خدمات رسانی است.
کد خبر: ۱۳۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 23 November 2015
 استانداری گلستان علی نذیری در نشست بررسی وضعیت اعزام زائرین اربعین حسینی این استان در گرگان اظهارداشت: از این تعداد چهار هزار و 220 نفر با استفاده از 95دستگاه اتوبوس به مرز مهران برای شرکت در آیین های اربعین حسینی در کربلا اعزام شده اند.
وی افزود: تمامی ظرفیت ناوگان حمل و نقل جاده ای این استان برای اعزام 13 هزار زائر آماده خدمات رسانی است.
نذیری همچنین به تشریح فعالیت های ستاد اربعین استان اشاره کرد و گفت: مسئولان کمیته های 9 گانه ستاد برای خدمت رسانی به زائرین و اعزام آنان فعالیت دارند.
وی که امسال دبیری ستاد اربعین حسینی استان گلستان را برعهده دارد، گفت: با تلاش کمیته جذب مشارکت های مردمی این ستاد یک کامیون حامل 10 تن نذورات غیرنقدی مردم استان از جمله لبنیات، برنج و پتو در هفته جاری برای پذیرایی از زائرین به کشور عراق انتقال خواهد یافت.
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان همچنین از زائرین خواست که به راهنمایی های امنیتی و انتظامی که از طریق رسانه ها اعلام می شود توجه داشته و در آرامش کامل به زیارت خود بپردازند.
مدیریت حج و زیارت استان گلستان نیز امروز آخرین مهلت ثبت نام مشتاقان شرکت در آیین های اربعین حسینی در سامانه سماح را روز سه شنبه سوم آذرماه اعلام کرد.
نام نویسی مشتاقان حضور در آیین های اربعین حسینی در سامانه سماح به آدرس ttp://samah.haj.ir از ابتدای شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.
استان مرزی گلستان با یک میلیون و 850 میلیون نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار