قاضی رسیدگی کننده به پرونده پردیسبان گفت: ما متهمان این پرونده را با قرار تامین آزاد کردیم و آن ها به قید وثیقه آزاد هستند.
کد خبر: ۱۳۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 22 November 2015
به گزارش تابناک از خراسان رضوی، «حیدری» درباره اینکه در پروژه پردیسبان چه اقداماتی صورت گرفته است و اکنون پرونده در چه مرحله ای قرار دارد » گفت: فعلا برای بحث پرداخت ادامه دارمان احضارشان کردیم که این برگ احضاریه ها برنگشته است و زمانی که برگردد براساس آن تصمیم گیری می شود.
وی در پاسخ به این سوال که زمان احضاریه ها کی است؟ اظهار کرد: احضاریه ها ارسال می شود و بستگی به تاریخ ابلاغ آن دارد. بعضی وقت ها یک احضاریه را سیستم نگرفته و چاپ نشده و ما فکر کرده ایم چاپ شده و ما اعلام می کنیم. اکنون منتظریم احضاریه هایمان بیاید و پرونده را در وقتش رسیدگی کنیم و اگر اعلام شد احضاریه ها نیامده یک بار دیگر برایشان بفرستیم یا پیگیری کنیم که چرا ابلاغ نشده است.
قاضی حیدری درباره فرایند زمانی رسیدگی به پرونده هم اذعان کرد: ما فقط منتظر برگشت تمام احضاریه هایمان هستیم. یکی از آن ها برگشته و حداقل دو احضاریه باقی مانده است.
برچسب ها: پردیسبان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهیارمزاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
باسلام حضورقاضی حیدری سرورمحترم من حدودا600میلیون تومان پولم رادراختیار آنهاگذاشتم باخریدسهام وبااعتمادی که باوجودتبلیغات بدست امدولی الان گرفتن پولمان باکمک و یاری شماامکان پذیرمیباشد لطف کنیدو به داددل مابرسیدقبلاازلطف شما نهایت تشکررادارم مزاری مشهدبا600 میلیون تومان پول زحمت کشی سی ساله ام ممنونم
حسین اسحاقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
با سلام و احترام ؛
بنده دیگر مالباخته ایی از شش هزار نفری هستم که با تبلیغات انجام شده در رسانه های مختلف نسبت به این پروژه دروغی معتمد شدم و مبلغ زیادی را سرمایگذاری کردم به امید فردایی بهتر ولی...... لطفا اقدامات لازم را جهت رسیدگی به ای پرونده را مبذول فرمایید . با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار