عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به طرح‌هایی که برای کاهش مصرف آب‌شرب شهری انجام می‌شود، گفت: یکی از این موارد افزایش قیمت آب بهای مشترکان پرمصرف به صورت تصاعدی است که مجلس با کلیات آن موافقت دارد.
کد خبر: ۱۳۳۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 22 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید هاشم بنی‌هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: هم اکنون تعداد زیادی از شهرها در حالت بحران آب به سر می‌برند اما این موضوع در بسیاری از شهرها بسیار جدی است.

وی با تأکید بر نیاز شدید به صرفه جویی در مصارف آب شرب شهری، تصریح کرد: اگر این اتفاق نیفتد بسیاری از شهرها مرز بحرانی را رد می‌کنند و باید برای تأمین آب شرب مورد نیاز آن‌ها تدابیر انقباضی اندیشیده شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: در رده بندی که انجام شده این نتیجه به دست آمده که برخی از شهرها در سال جاری و برخی دیگر در سال‌های دیگر به مرز هشدار می‌رسند لذا تمام مردم باید صرفه جویی را در دستور کار قرار دهند.

بنی هاشمی با اشاره به طرح‌هایی که برای کاهش مصرف آب‌شرب شهری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از این موارد افزایش قیمت آب بهای مشترکان پرمصرف به صورت تصاعدی است که مجلس با کلیات آن موافقت دارد.

وی در ارتباط با وضعیت شهرهای خراسان رضوی در مورد بحران آب، تصریح کرد: تعدادی از شهرهای این استان هم اکنون در وضعیت بحرانی قرار دارند که مشهد مهمترین آن‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار