فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف چهار تن و 727 کیلو گرم انواع مواد مخدر، 114 هزار لیتر سوخت و 23 میلیون و 273 هزار نخ سیگارت، ماه گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ 19 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از فارس، سردار عزیزالله ملکی در جمع خبرنگاران گفت: برای ارتقاء شاخص‌های امنیتی در هرمزگان برنامه‌های مختلفی در دستور کار است که تمرکز برخورد با جرایم خشن از جمله زورگیری و هر نوع اقدامی که مخل نظم و امنیت عمومی باشد در دستور کار است.
 
وی با بیان اینکه شهرستان بندرعباس به دلیل مرکزیت استان بیشترین جرایم را به خود اختصاص داده است از تقویت فرماندهی انتظامی این شهرستان، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها با نیرو و سایر ادوات خبر داد.
 
به گفته ملکی با توجه به تغییرات آب و هوایی و افزایش جمعیت فصلی در استان، علاوه بر جرائم خشن و تمرکز ویژه بر مبارزه با سارقان و همچنین مقابله جدی و ریشه‌ای با قاچاق کالا، مواد مخدر و سوخت، برخورد با هر نوع آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، مخاطرات ترافیکی، سگ گردانی و ... در دستور کار است.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان همچنین گفت: شرق استان هرمزگان که با برخی مشکلات در بخش‌های امنیتی مواجه است در برنامه ویژه فرماندهی انتظامی استان قرار دارد به طوری که در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات غافلگیر‌کننده و با همکاری مردم، در هفته جاری، مکان دپو مواد مخدر در یکی از منازل روستایی میناب کشف و 419 کیلو‌گرم مواد مخدر که به طرز ماهرانه‌ای در حیاط منزل جاسازی شده بود کشف و متهم آن نیز دستگیر شد.
 
ملکی همچنین از توقیف پنج فروند شناور و کشف 83 هزار لیتر سوخت قاچاق درعملیات پاکسازی شرق استان خبر داد و گفت: در ادامه طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و مقابله جدی با پدیده‌های مخل امنیت از جمله امنیت اقتصادی، عملیات گسترده‌ای در شرق استان به ویژه روستای کرگان میناب با بهره‌گیری از حداکثر توان و تجهیزات پلیس‌های تخصصی به اجرا در آمد که طی آن 83 هزار لیتر سوخت، 44 عدد انواع مخازن دپو سوخت، 45 تن برنج خارجی، 96 هزار پاکت آبمیوه، 450 تخته پتو، 650 کیلو شکر، 29 دستگاه پمپ مکنده سوخت و 418 کیلو حشیش کشف شد.
 
وی اضافه کرد: در این عملیات همچنین پنج فروند شناور، 46 دستگاه موتورسیکلت و 6 دستگاه خودروی سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق کالا و سوخت توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی استان هرمزگان کشف چهار تن و 727 کیلو انواع مواد مخدر، 114 هزار لیتر سوخت، 23 میلیون و 273 هزار نخ سیگارت خارجی را از دیگر دستاوردهای یک ماهه اخیر عنوان کرد و گفت: در این مدت 5 هزار و 221  متهم دستگیر شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شمار دستگیرشدگان 29 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار