همزمان با هفته کتاب:
مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب از رایگان بودن عضویت در کتابخانه‌های این شهرستان همزمان با هفته کتاب خبر داد و گفت: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب می‌توان به راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در یکی از نانوایی‌های سطح شهر سلطان‌آباد اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 15 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی قدرت‌الله کشوری، مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با خبرگزاری ایکنا، با بیان اینکه تنها کتابخانه عمومی این شهرستان دارای 14 هزار جلد کتاب در زمینه‌های مختلف است، اظهار کرد: به همراه 60 عنوان نشریات مختلف در زمینه علمی، پزشکی، روانشناسی و خانه و خانواده برای این کتابخانه ارسال می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در 24 آبان همزمان با آغاز هفته کتاب عضویت در کتابخانه‌ها رایگان است، ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های هفته کتاب این شهرستان می‌توان به اهدای نشریات به مدارس و راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در یکی از نانوایی‌های سطح شهر سلطان‌آباد و تجلیل از اعضای برتر کتابخانه اشاره کرد.

کشوری از دیگر برنامه‌های این هفته را برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در رده سنی مقطع ابتدایی و مسابقه مطالعه کتاب نام برد که شرکت‌کنندگان در این مسابقه تا میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) می‌توانند با امانت گرفتن کتاب و مطالعه کتاب‌ها در این مسابقه شرکت کنند.

مسئول اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب با بیان اینکه این مرکز فرهنگی مجهز به اطاق مطالعه کودکان ویژه نونهالان و کودکان است، ابراز کرد: کتابخانه این شهرستان در کنار کتاب‌های متنی دارای 240 عنوان نرم‌افزار تخصصی و عمومی در زمینه‌های قرآن و تفسیر، آموزش خانواده، انقلاب اسلامی و دروس کمک درسی ویژه دانش‌آموزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار