کد خبر: ۱۲۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 14 November 2015

پیکر پاک شهید ابراهیم یعقوبی جوان بیست ساله از لشکر فاطمیون مدافع حرم، پس از اقامه نماز جمعه این هفته نظرآباد با حضور مسئولان و مردم این شهرستان تشییع شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد رسولی امام جمعه موقت شهرستان نظرآباد در مراسم تشییع جنازه شهید مدافع حرم، گفت: جامعه تشیع جامعه ای است که با الگوپذیری از سالار شهیدان، مرگ با عزت را برای خود برگزیده است.

وی تصریح کرد: این جوانان پرورش یافتگان مکتب اسلام هستند و یقین دارند که مرگ در راه خدا با عزت است و با علم به اینکه کشته خواهند شد، قدم در این راه می گذارند.

رسولی گفت: امروز شهیدی را تشییع می کنیم که از مهاجران به درگاه خداوند است این شهید که از برادران افغان است جزئی از افتخارات ما نیز محسوب می شود.

وی در ادامه به مساله نفوذ اشاره کرده و گفت: واژه نفوذ واژه ای است که مقام معظم رهبری در سخنان خود بیش از هفتاد مرتبه به آن اشاره کرده که این اهمیت مساله را نشان می دهد.

امام جمعه موقت نظرآباد افزود: بعد از سنگ اندازی های نظام سلطه در ماراتونی که در پیش پایمان بود و با برنامه جامع مشترک، موضوع پشت سر گذاشته شد، بحثی که باقی می ماند این است که آیا سران استکبار رفتار خود را در برابر ایران تغییر خواهند داد؟

وی گفت: سران استکبار تنها نوع رفتار خود را تغییر داده اند و هرگز دست از دشمنی با ملت و کشور ما برنخواهند داشت.

وی تصریح کرد: مردمانی که در زمان امام حسین (ع) ساکت ماندند به دلیل نداشتن زمان شناسی بود و ما امروز در این زمانی که رهبرمان بارها هشدار می دهند، باید به گوش بوده و راه های نفوذ را ببندیم زیرا که دشمن سعی در نفوذ به کشور از راه هایی مختلف دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار