رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا گفت: دولت 160 میلیارد تومانی را که ما برای ساماندهی کشف‌رود پیشنهاد داده بودیم را برای 3 سال مصوب کرده و قرار بر این شده طی سال‌های 94 تا 96 این مبلغ را اختصاص دهد.
کد خبر: ۱۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶ 27 January 2015

به گزارش تابناک،غلامحسین صاحبی در ارتباط با ساماندهی کشف‌رود اظهار داشت: بحث کشف‌رود یکی از مشکلات زیست محیطی و دغدغه‌های شورای شهر مشهد بوده که بتوانیم این مشکل را به سرعت حل کنیم.

وی افزود: ساماندهی کشف‌رود از دستور کارهای اصلی کمیسیون خدمات شهری است و در سال 93 مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار برای تملک زمین‌های اطراف کشف‌رود و بهسازی آن پیشنهاد داده شد که عملیات اجرایی آن از سه ماه گذشته آغاز شده است.

صاحبی بیان داشت: حدود 12 کیلومتر از مسیر کشف‌رود در دستور کار قرار دارد که بستر را آماده‌سازی و تملک کنند و درختکاری اطراف آن نیز آغاز شود و دولت نیز 160 میلیارد تومانی را که ما برای ساماندهی کشف‌رود پیشنهاد داده بودیم را برای 3 سال مصوب کرده و قرار بر این شده طی سال‌های 94 تا 96 این مبلغ را اختصاص دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: امیدوارم با اختصاص این اعتبار مشکلات کشف‌رود در مدت سه سال حل شده و یکی از مشکلات زیست محیطی مشهد ساماندهی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار