شهردار منطقه 8 مشهد خبر داد:
شهردار منطقه 8 مشهد با بیان اینکه در فصل پاییز 374 هزار بوته گل در سطح منطقه 8 کاشته می‌شود، گفت: تا یک ماه آینده بهسازی پیاده‌رو بلوار امام رضا(ع) به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 08 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی جواد اصغری در گفت‌وگو با فارس در مورد بهسازی پیاده‌روهای سطح منطقه 8 مشهد اظهار کرد: یکی از معابری که در طرح بهسازی مورد توجه قرار گرفته، محور خیابان امام رضا(ع) بوده که یکی از مسیرهای اصلی تردد زائران امام هشتم(ع) نیز است.

وی افزود: برای این پروژه بودجه بیش از 70 میلیارد ریالی در نظر گرفته‌ شده است و پیاده‌رو 3 کیلومتری حد فاصل میدان بیت‌المقدس تا میدان بسیج و حدود 400 متر از میدان بسیج به سمت میدان 15‌خرداد بهسازی می‌شود.

اصغری بیان کرد: در این پروژه از بهترین متریال‌ها استفاده‌ شده است تا سبب عمر بیشتر پیاده‌روها شود تا زائران حرم رضوی به سهولت در این مسیر به پیاده‌روی بپردازند و از طرفی نیز برای نابینایان مسیر ویژه در نظر گرفته‌ شده است.

شهردار منطقه 8 مشهد تصریح کرد: برای این پروژه همچنین احداث مسیر دوچرخه، ایجاد مسیر نابینایان، جدول‌سازی، کف‌سازی، احداث پیاده‌رو پشتیبان، کاشت درختان جدید و احداث کانال جدید دفع آب‌های سطحی پیش‌بینی‌شده است.

وی عنوان کرد: این پروژه تا به امروز 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه‌ریزی انجام‌ شده تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اصغری در ارتباط با فضای سبز منطقه 8 مشهد نیز گفت: با توجه به تغییر هوا در فصل پاییز بنا داریم، 374 هزار بوته گل در سطح منطقه کاشته شود که البته حدود 110 هزار بوته از این گل‌ها مختص بوستان کوهسنگی مشهد است.

شهردار منطقه 8 مشهد تأکید کرد: فرهنگ‌سازی در مورد توسعه و بهبود فضای سبز به‌ویژه فضاهای سبز عمومی از نیازهای ضروری جامعه شهری است که ضرورت مشارکت شهروندان در توسعه و نگهداری مطلوب از آن نیز نباید فراموش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار