کد خبر: ۱۲۵۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶ 07 November 2015

امام جمعه خوي:

جهت تكميل بيمارستان آيت الله خويي مبلغ 600ميليارد ريال اختصاص يافت

امام جمعه خوی گفت: مبلغ 600ميلياردريال برای تکمیل بیمارستان آیت الله العظمی خویی تخصیص می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي از خوي، جت الاسلام سید رضی شکوری در نشست هم اندیشی مسئولان، نخبگان و فعالان سیاسی خوی با معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده كه در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: در دیداری که با وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی با هماهنگی آقای دکتر صدر داشتیم مساله ضرورت ادامه احداث و تکمیل بیمارستان آیت اله خویی را مطرح کردیم و وزیر محترم قول داد که در سفر رئیس جمهور به استان، مبلغ 600میلیارد ريال برای تکمیل این بیمارستان تصویب شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان آذربایجان غربی قریب الوقوع می باشد باید پیگیری نماییم تا این مبلغ تصویب و تخصیص یابد.

امام جمعه خوی با تاکید بر توسعه فرهنگی شهرستان خوی گفت: توسعه فرهنگی این شهرستان با توجه به پیشینه تاریخی فرهنگی و علمی آن باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

وی مدیریت و پیگیری را یکی از عوامل موثر در توسعه شهرستان خواند و اظهار داشت: باید چگونگی اجرای پروژه ها خوب مدیریت شوند و با پیگیری مستمر روند کار آنها بهبود یابد.

شکوری احداث حوزه علمیه جدید خوی بدون داشتن اعتبارات کافی را موفقیت خواند و گفت: حوزه علمیه جدید خوی را با دست خالی احداث کردیم و اکنون فاز اول آن به بهره برداری رسیده است. لازم است پروژه ها با مدیریت خوب و پیگیری های مستمر به سرانجام برسند.

امام جمعه خوی در مورد زمین دانشگاه دولتی این شهرستان نیز تذکر داد و تاکید نمود: با توجه به مشکلاتی که برای زمین این دانشگاه ایجاد کرده اند لازم است در احداث آن تسریع گردد.

خبرنگار: سعيدفرجي

نماينده مردم خوي در مجلس:

تخصيص مبلغ 14 میلیارد تومان برای سد بویلاپوش خوي

نماينده مردم خوي در مجلس گفت: براي اتمام و تكميل سدبويلاپوش شهرستان خوي امسال مبلغ 14ميلياردتومان تخصيص يافته است.

به گزارش خبرنگار تابناك آذربايجان غربي از خوي، مويد حسيني صدر در نشست هم اندیشی مسئولان، نخبگان و فعالان سیاسی خوی با معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده كه در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد،

نماینده مردم خوی و چایپاره در سخنان خود عدم تخصیص اعتبارات ملی به پروژه های شهرستان خوی را رد کرد و گفت: از محل اعتبارات ملی فقط در سال جاری مبلغ 18 میلیارد تومان برای بیمارستان 217 تخت خوابی، 14 میلیارد تومان برای سد بویلاپوش و 10 میلیارد تومان برای راهداری خوی تصویب شده که بخشی از این مبالغ تخصیص یافته و بخش دیگر تخصیص خواهد یافت و این پروژه ها در حال اجرا می باشند.

عضو كميسيون صنايع مجلسبا تاکید بر عدم توازن در تقسیم بودجه استانی گفت: در تقسیم بودجه استانی باید مسوولان اجرایی ضرورت ها و نیازها و اولویت های شهرستان را به مسوولان استانی منتقل و با جدیت حق شهرستان را از مسوولان استانی خواستار شوند.

وی با اظهار اینکه مسوولان اجرایی در دولت تدبیر و امید باید امید و نشاط را در مردم افزایش دهند، اظهار داشت: همه ما موظف هستیم که برای رفع مشکلات و نواقص تلاش کنیم اما سیاه نمایی و نادیده گرفتن کارهای انجام شده و عدم انتقال اخبار آنها به مردم نیز صحیح نمی باشد.

نمانده مردم خوی و چایپاره افزود: در زمینه راه سازی قدم های خوبی برداشته شده، در گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی بسیارموفق بوده ایم و در سالهای اخیر بسیاری از راههای روستایی ما بهینه سازی و آسفالت شده اند. رشد و توسعه صنعت علیرغم مشکلات بسیار خوب بوده است و اکنون مجوز احداث شهرک مبل و کانی های غیر فلزی صادر شده است.مشکل آب در بسیاری از روستاها حل شده است و البته که مشکلات باقیمانده زیادی داریم که دهه ها موجود بوده اند و باید برای رفع آنها تلاش کنیم.

حسيني صدر با اشاره به مشکلات بودجه ای کشور گفت: باید توجه کنیم که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو بوده و مشکلات بودجه ای گریبانگیر ماست و این مختص شهرستان خوی نیست. اما علیرغم این مشکلات که امیدواریم با اجرای برجام و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدبیر دولت و همکاری و پشتیبانی مجلس حل و فصل گردند، برای رفع مشکلات همه باید همکاری کنیم و از ناامید کردن مردم پرهیز نماییم.

معاون امور زنان رئيس جمهور:

دولت تدبيرو اميد توسعه متوازن كشور را در دستور كار خود قرار داده است

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: هدف دولت تدبيرو اميد در برنامه ششم توسعه، توسعه متوازن همه کشور است و برای رفع کمبودها و تبعیض ها دولت برنامه ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي از خوي، شهيندخت مولاوردي در نشست هم اندیشی مسئولان، نخبگان و فعالان سیاسی خوی كه در سالن اجتماعات فرمانداری خوی برگزار شد، اظهار داشت: هدف دولت تدبير واميد در برنامه ششم توسعه، توسعه متوازن همه کشور است و برای رفع کمبودها و تبعیض ها دولت برنامه ریزی کرده است.

وی با تایید سخنان صدر در مورد پرهیز ار سیاه نمایی گفت: نباید کارهای انجام گرفته را از یاد ببریم. متاسفانه در سفر به شهرستان ها برای اینکه مسوولان اعتبارات بیشتری دریافت کنند کارهای انجام گرفته را ذکر نمی کنند و فقط مشکلات را برمی شمارند.

خبرنگار:سعيدفرجي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار