فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران:
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کشور عراق اعلام کرده است زائران تنها با گذرنامه و ویزا می‌توانند برای اربعین حسینی به این کشور سفر کنند، گفت: سه مرز اصلی کشور آمادگی پذیرش زائران حسینی برای ورود به عراق را دارند.
کد خبر: ۱۲۳۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 04 November 2015
تابناک بوشهر: سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاون تربیت و آموزش ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص تدابیر اندیشیده شده پیرامون اربعین حسینی و سفر زائران ایرانی به کشور عراق اظهار کرد: تاکید می‌‌کنم زائران محترم باید برای ورود به کشور عراق ویزا و گذرنامه معتبر به همراه داشته باشند البته اگر احیاناً موضوع دیگری مطرح شد طی روزهای آینده آن را اعلام خواهیم کرد.

 به گزارش آنا، وی در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به حجم زیاد زائرانی که به عراق سفر می‌‌کنند امکان صدور گذرنامه و همراه داشتن ویزا وجود دارد، گفت: بله، در این خصوص دستگاه‌های ذیربط آمادگی پذیرش را دارند و ما سعی می‌‌کنیم با کمترین ایستایی در مرزها در خدمت زائران حسینی باشیم همچنین سه مرز رسمی کشور مهران، شلمچه و چزابه آمادگی حضور زائران برای ورود به کشور عراق را دارند.

فرمانده ناجا در خصوص سیل اخیر استان ایلام و حجم خودروهایی که در این منطقه برای ورود به کشور عراق متوقف می‌‌شود، توضیح داد: در این خصوص سعی می‌‌کنیم مشکل خاصی وجود نداشته باشد تمام دستگاه‌‌ها درصدد هستند تا مشکلات سیل را برطرف کنند و مردم ایران و مرز مهران آمادگی حضور مردم را دارند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار آنا در خصوص علت پلمپ شدن رستوران KFC توضیح داد: اماکن عمومی و فروشگاه‌هایی که مجوز نداشته باشند پلمپ می‌شوند. اگر این گونه موارد باز هم مشاهده شود پلیس با آنها برخورد خواهد کرد. هر شخصی که قصد تاسیس فروشگاهی را داشت باشد اول باید مجوز لازم را از اتحادیه خود دریافت کند سپس از اماکن مجوز بگیرد. پلیس نظارت بر اماکن به کسی مجوز نمی‌دهد.

سردار اشتری در خصوص آغاز فصل سرما و برخورد مصادیق بد حجابی توضیح داد: طرح‌های ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی مثل گذشته و طبق روال ماه‌های قبل انجام می‌شود و طبق قانون با کسانی که بر خلاف قانون عمل کنند برخورد می‌کنیم.

وی در خصوص امنیت مرزها تصریح کرد: وضعیت مرزهای کشور خوب است و هماهنگی لازم در این خصوص بین نیروی انتظامی، ارتش و سپاه وجود دارد و با امکانات بیشتری که در اختیار نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت می‌توانیم امنیت مرزها را تقویت کنیم. این تقویت می‌تواند به صورت الکترونیکی و یا فیزیکی باشد که ما امیدواریم بتوانیم این کار را تا پایان سال انجام دهیم.

سردار اشتری در خصوص اظهارات روز گذشته رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران مبنی بر اینکه پلیس راهور در روزهای بارانی چراغ راهنمایی را دستکاری می‌کنند که این امر موجب می‌شود حجم ترافیک افزایش پیدا کند، گفت: خیر این موضوع را نمی‌‌پذیریم شورای شهر اگر لازم باشد می‌تواند جلسه‌ای را با پلیس راهور تهران برگزار کند تا در این خصوص صحبت کند اما باید بگویم اگر جدیت و همکاری نیروی انتظامی نبود شاید در روزهای بارانی تهران به مشکل جدی‌تری بر می‌خوردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار