مادر سرداران شهید آجرلو علیرغم بیماری و ضعف شدید، با صندلی‌ چرخ‌دار در پیشاپیش راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان در کرج شرکت کرد.
کد خبر: ۱۲۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ 04 November 2015

به گزارش تابناک – البرز: با فرارسیدن روز مبارزه با استکبار، هزاران نفر از مردم استان البرز هم اکنون در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله سیزدهم آبان شرکت دارند.

حضور گسترده خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن استان البرز از جمله خانواده سرداران شهید حاج احمد و حاج داوود آجرلو چشم‌گیر بوده و بسیاری از جوانان و نوجوانانی البرزی با الگوبرداری از خانواده معظم شهدا خود را به راهپیمایی رسانده‌اند.

یکی از نکات جالب توجه راهپیمایی امروز، حضور مادر سرداران شهید آجرلو در پیشاپیش راهپیمایان است.

این مادر بزرگوار شهید علیرغم بیماری و ضعف شدید و با صندلی چرخ‌دار در راهپیمایی شرکت کرده و تصویر از مقام عظمای ولایت در دست دارد که بر روی آن جمله‌ای از معظم‌له مبنی بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نخواهیم کرد، نقش بسته است.

فاطمه آجرلو خواهر سرداران شهید آجرلو نیز که در راهپیمایی امروز حضور دارد، طی گفت‌وگویی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور خانواده شهدا و ایثارگران در تمام صحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه خانواده معظم شهدا تا به امروز به راهی که طی بیش از 30 سال اخیر طی کرده‌، افتخار می‌کنند و همچنان در مسیر ولایت گام بر‌می‌دارند.

فاطمه آجرلو با اشاره به حضور گسترده مردم استان البرز در راهپیمایی امروز گفت: این حضور در حقیقت پیامی مهم به کشورهای غربی و بدخواهان و ساده‌لوحان داخلی است و نشان می‌دهد که ملت ایران هرگز وظیفه خود در مبارزه با استکبار جهانی را فراموش نخواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: ملت ایران با هدایت‌های مدبرانه مقام عظمای ولایت، در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب گام برداشته و مقتدرتر از گذشته در میدان حاضر هستند و غربی‌ها باید این پیام را جدی بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار