کد خبر: ۱۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۵ 10 March 2015
قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج، برنامه‌های ستاد استقبال از بهار مدیریت شهری در راستای ارایه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان را تشریح کرد. 
به گزارش ایسنا، اصغر نصیری در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی برای کیفی سازی امور شهر، ساماندهی مبلمان شهری و ارائه خدمات بهینه و شایسته به منظور استقبال مطلوب از مسافران همچنین ایجاد فضای مناسب در تعطیلات نوروز برای شهروندان از جمله مهم‌ترین رویکردهای فعالیت ستاد استقبال از بهار است.
وی افزود: شست و شوی معابر و میادین، رنگ‌آمیزی جداول، نظافت و ساماندهی سرویس های بهداشتی شهر، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت خیابانها، کاشت نهال و گل‌های فصلی در میادین و بوستانها، ساماندهی فضاهای سبز شهری بویژه در ورودی و خروجی‌های شهر از دیگر برنامه‌های این ستاد است.
نصیری، ایجاد مکانهای استراحت ویژه مسافران نوروزی، نصب المان نوروزی در میادین شهر، چیدمان سفره هفت سین در میادین و خیابانهای اصلی، تهیه بروشور اماکن دیدنی، نصب بنر و تابلوهای راهنما و پیامهای فرهنگی ویژه مسافرین نوروزی را از دیگر فعالیت های این ستاد اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به رفع سد معبر عمومی، توزیع میوه پایان سال، برنامه‌ریزی برای چهارشنبه آخر سال و خدمات ایمنی و آموزش‌های پیشگیرانه آتش نشانی، اقدامات مربوط به پنجشنبه آخر سال و آمادگی کامل سازمان آرامستانها و شهرداری‌های مناطق جهت تمهیدات لازم در اماکن متبرکه از جمله اقدامات ستاد استقبال از بهار است.
نصیری از توزیع دو هزار و 500 گلدان بر روی قبور شهدای کرج خبرداد و افزود: این اقدام با هدف ارج نهادن به مقام شهداء در دستور کار ستاد استقبال از بهار قرار گرفته است.
قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری کرج در ادامه به تهیه 10 هزار توپ والیبال و اهداء آن به مسافران نوروزی خبرداد و گفت: علاوه بر این لوازم کمک های اولیه و بسته‌های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی شهرداری تهیه و در زمان پیش‌بینی شده توزیع می‌شود.
نصیری در پایان چاپ نقشه گردشگری توسط سازمان فرهنگی را یادآور شد و گفت: از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از بهار برگزاری تورهای گردشگری کرج شناسی ویژه  چهار هزار نفر در ایام نوروز است که در قالب سفرهای یکروزه با محور مدیریت اجتماعی شهرداری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار