رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: ۷ نفر از بانوان جودوکاران همدانی برای حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.
کد خبر: ۱۲۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 31 October 2015
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: ۷ نفر از بانوان جودوکاران همدانی برای حضور در رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

به گزارش مهر؛جلال نصرپور با اشاره به دعوت بانوان جودوکار همدانی به تیم ملی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان در تهران برگزار می شود.

وی افزود: این اردو از امروز ۸ آبان ماه به مدت یک هفته به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به اسامی دعوت‌شدگان به این اردو گفت: مریم بربط، فاطمه آقاجانی، شیوا جهانگیری، لیلا سیاهوشی، مبینا عزیزی، اسما نادری و زهراخانیان جودوکاران همدانی دعوت شده به این اردو هستند.

نصرپور عنوان کرد: استان همدان در جودوی بانوان یک سر و گردن از سایر هیئت‌های استان‌ها بالاتر بوده و بانوان همدان همیشه یک پای مسابقات، لیگ‌ها و اردوهای تیم ملی هستند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های هیئت توجه روز افزون به استعدادهای شهرستان‌های استان همدان است، بیان کرد: باید از تمام پتانسیل‌های استان در راستای پیشبرد اهداف هیئت جودو استان استفاده شود.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به لزوم استعدادیابی گفت: جودو همدان از قطب‌های اصلی جودو کشور است که این امر با توجه به رده‌های سنی پایه و استعدادیابی محقق شده است.

نصرپور یادآور شد: سال گذشته از مربیان کره‌ای برای آموزش این رشته استفاده شد و برای آنکه در آینده نیز در رشته جودو حرفی برای گفتن داشته باشیم باید از امروز حرکت و آینده‌سازی و پشتوانه‌سازی کنیم.

نصرپور با اشاره به فعالیت هیئت‌های شهرستانی گفت: شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان‌های فعال هستند که در برنامه توسعه این هیئت، توجه و فعال کردن سایر شهرستان‌های استان مدنظر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار