فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:
از شهدا پوزش می‌طلبیم که امروز در دانشگاه‌های ما وزیر خارجه‌ای حضور پیدا می‌کند که دست او آلوده به خون شهدای ماست. آیا امروز اجازه می‌دهند که متکی وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی، دکتر عباسی، سردار قاسمی، رزمندگان و حاج صادق آهنگران ما در دانشگاه‌های آنها حضور پیدا کنند؟
کد خبر: ۱۲۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵ 30 October 2015
تابناک بوشهر: فتح‌الله جمیری عصر امروز در آیین گرامی‌داشت 321 شهید این شهرستان که در مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج برگزار شد، اظهار داشت: شهدا ناشناخته‌اند و ما نتوانسته‌ایم حق آن‌ها را ادا کنیم و باید به خانواده‌های شهدا تبریک گفت که فرزندان آن‌ها با تأسی از حرکت عاشورا اسلام را زنده نگه داشتند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ضمن تقدیر از ستاد برگزاری 231 شهید دشتی گفت: برای بقای اسلام شهدا نیز راه شهدای کربلا را طی کردند و مجلسی که امروز به یاد شهدا تدارک دیده ‌شده در حد کشوری است.

وی ضمن تجلیل از شهدا اضافه کرد: شهیدان عاشوری، ابراهیمی، شهریاری و شهید مهدوی به‌عنوان شهید شاخص ملی که امروز تصویر او را در تمام استان‌ها، شهرستان‌ها، بخش‌ها و حتی روستاهای کشور مشاهده می‌کنیم، راه امام حسین (ع) رفتند.

وی با بیان اینکه عاشورا برای تمام مقاطع تاریخ است، ادامه داد: عاشورا از یک نه شروع شد نه به پاسخ ظلم و ستم یزید بود که نه برای تمام استکبار در هر زمان و هر مکان است.

جمیری تصریح کرد: مهم‌ترین معروف ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی است؛ همین مسیری که شهدای ما رفتند و بهترین هدایت‌گر در این مسیر امروز خود ولایت مطلقه فقیه و مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: آنچه را پیرامون شهدای کربلا مطالعه کرده بودیم وجود مبارک شهدا مشاهده کردیم.

جمیری یادآور شد: از دل دفاع مقدس فرهنگ جهاد و شهادت به وجود آمد و باعث بقای نظام اسلامی شد و ادامه آن به عهده ما و هر انسان شرافتمندی که خواستار توسعه آزادی است، می‌باشد.

وی افزود: فرهنگ عاشورا فرهنگ مقاومت است و این مملکت به یاری خداوند و انفاس شهدا پایدار خواهد ماند.

وی ادامه داد: کشور آلمان تمام امکانات شیمیایی، هواپیماهای سوپر استاندارد و ابزارهای کشتارجمعی را در اختیار صدام و حزب بعث عراق قرارداد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دستان آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان به خون جوانان ما آغشته است و ما این را فراموش نمی‌کنیم.

وی افزود: از شهدا پوزش می‌طلبیم که امروز در دانشگاه‌های ما وزیر خارجه‌ای حضور پیدا می‌کند که دست او آلوده به خون شهدای ماست.

جمیری یادآور شد: آیا امروز اجازه می‌دهند که متکی وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی، دکتر عباسی، سردار قاسمی، رزمندگان و حاج صادق آهنگران ما در دانشگاه‌های آنها حضور پیدا کنند؟

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی نیز گفت: در توصیف مقام شهدا زبان و قلم الکن است و چگونه می‌توان از شهدایی سخن گفت که حیات طیبه دارند و تمام افتخار ما هستند شهدا عظمت مردم ما را به تصویر کشیدند.

علی غضنفری افزود: تاریخ ایران و آزادی و حاکمیت اسلامی را مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که در طول 35 سال پس از انقلاب و تا هنوز هم ادامه دارد.

وی اضافه کرد: وصیت و سیره شهدا مهم‌ترین ترفند در برابر تهدید است و بسیجیان شجاع شهرستان دشتی در دفاع از انقلاب و همه صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در هر نقطه‌ای از عالم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار