رئیس ستاد عتبات عالیات خراسان رضوی خبر داد:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: ساخت پروژه صحن حضرت زهرا(س) با 218 هزار مترمربع در نجف اشرف، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا در دستور کار است.
کد خبر: ۱۲۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷ 30 October 2015
جعفر دهنوی در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار با اشاره به کمک یک میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم استان در زمینه ساخت عتبات عالیات اظهار داشت: در شش ماهه گذشته مردم استان خراسان بیش از 500 میلیون تومان کمک غیرنقدی به این ستاد کرده‌اند.

دهنوی با اشاره به اعزام نیروهای متخصص به عتبات عالیات برای ساخت اماکن متبرکه گفت: مردم شهرستان سبزوار تاکنون 100 میلیون تومان در طرح بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند که کار بزرگی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 15 ستاد فرعی و بیش از 30 تفاهم نامه در با ادارات شهرستان در زمینه کمک به ستاد عتبات عالیات بسته شده است افزود: ساخت پروژه صحن حضرت زهرا(س) با 218 هزار مترمربع در نجف اشرف، صحن عقیله بنی هاشم در کربلا، ساخت بیش از 24 درب برای حرم‌های مطهر و تامین 16 هزار خشت طلا برای ساخت ایوان‌های گنبد حرم‌های مطهر وغیره از پروژه‌هایی است که در عتبات عالیات در حال اجراست و نیازمند به کمک‌های مردم و خیرین استان است.

احمد برادران، فرماندار سبزوار نیز با اشاره به اختصاص 52 درصد از اعتبارات تملک و دارایی این شهرستان اظهار داشت: میزان اعتبارات تملک دارایی و ماده 180 شهرستان جمعاً 25 میلیارد تومان است که از این میزان 13 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه نشست‌های شورای اداری در حقیقت یک کارگاه آموزشی است برای بهره برداری از نظرات مسئولان است، تصریح کرد: انتظار ما از مدیران شهری این است که در این نشست‌ها با همفکری و همدلی مشکلات شهرستان را مطرح و حل کنند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار