فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 240 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان به مدت سه روز با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 28 October 2015
تابناک بوشهر: غضنفری صبح امروز در آیین بدرقه اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان دشتی که از جوار گلزار شهدای خورموج به کربلای ایران انجام شد، اظهار داشت: یکی از شایسته‌ترین اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی در مرحله اول که همزمان با برگزاری کنگره سردار شهید نادر مهدوی در سراسر کشور آغاز شد، نشان از حسن همکاری و همراهی مسئولان آموزش‌وپرورش با مجموعه سپاه بود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ادامه داد: امروز هم از بسیجیان خواهر و اعضای بسیج انتظار همکاری داریم تا ان شاالله این سفر زیارتی به نحو مطلوب به پایان رسد.

وی ادامه داد: با فعالیت مشترک آموزش‌وپرورش و بسیج دانش‌آموزی تعداد 240 نفر از دانش‌آموزان شهرستان دشتی به مدت سه روز با 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

غضنفری یادآور شد: این توفیق الهی است که نصیب شما دانش‌آموزان شده است زیرا زیربنای عقیده انقلابی و اسلامی همین برنامه‌های معنوی دفاع مقدس است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌وپرورش شهرستان دشتی نیز گفت: اعزام دومین کاروان اردویی راهیان نور از مدارس دخترانه شهرستان دشتی با اعزام 240 نفر از دختران انجام می‌شود.

سید نیام الدین حسینی افزود: هدف از حضور دانش‌آموزان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تجدید یاد و خاطره و شادی‌های رزمندگان اسلام،  جانبازان، آزادگان و شهدا است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار