مدتی پیش مجید حسینی در صفحه شخصی اش تصویر قیمت انواع قبر در حرم امام رضا(ع) را که تا بیش از 100 میلیون تومان بود را منتشر کرد که این قیمتها البته مربوط به گذشته است و در برخی نقاط بهشت ثامن رقم ها بسی فراتر از حد تصورست.
کد خبر: ۱۱۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 28 October 2015




این جدول حق الدفن داخل حرم رضویست؛ صدمیلیون میدهی كه جایی در نزدیكترین فاصله به ضریح حضرت یك چاله به تو بدهند كه گوشت و استخوان را بریزی داخل اش تا ابد...

اصلا این گوشت واستخوان بی روح ارزشش چقدر است؟ بدن در این دنیا محور همه چیز تواست، محور نسبتت با جهان است؛ و تو دوست‌اش داری، و حق هم داری، بدن ارزش دارد، ولی اینجا بدن رابدون روح گذاشتند به حراج!

یعنی اگر پول داشته باشی به حضرت نزدیكتری؟ یا پولدارها به ملكوت نزدیك ترند؟ من برآنم كه كجا خاك ات كنند برای روی خاكی هاست كه مهم است؛ اینست كه فرمود فقط اوست كه می داند: بأی ارض تموت(به كدامین زمینی می میرید) اما آن زیرتر جغرافیایش حتما فرق می كند؛ حكم اگر می كنند به پول حكم نمی كنند، به قیافه، یا به عرضه، یا به رو! آن زیر حكم اگر می كنند به عدل می كنند... این همه ایمان من است...
شایان ذکر است این جدول اگرچه رسما تایید نشده اما بهای جای قبر در حرم به خصوص پایین بالا بسی بالاتر از اینها هم شنیده می شود و این درحالیست که بنا بر باورهای اسلامی ، فرشته یا ملک نقاله وظیفه جابجایی اجساد را به اذن الهی دارد و افراد به آنجا که لایقش هستند منتقل می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار