با مشارکت پارک علم و فناوری صورت می‌گیرد:
رئیس پارک علم و فناوری خراسان‌رضوی گفت: با قراردادی که برای احیای چاه‌های خراسان رضوی میان یکی از شرکت‌های دانش بنیان پارک علم وفناوری استان و آبفای خراسان رضوی منعقد شده اقداماتی برای این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 27 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید حسن علم الهدایی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با توجه به موضوع بحران آبی که در خراسان رضوی وجود دارد یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری موضوع احیای چاه‌های آب در این منطقه را مورد مطالعه قرار داده است.

وی تصریح کرد: قراردادی بین این شرکت دانش بنیان و آب و فاضلاب خراسان رضوی برای مطالعات گسترده‌تر و بیشتر روی این موضوع منعقد شده که بیش از 400 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی با بیان اینکه انرژی یکی از محورهای اصلی اقدامات این نهاد است، خاطرنشان کرد: در حوزه‌های مختلف این بخش از جمله برق، نفت و گاز و دیگر مقولات این حوزه اقداماتی به انجام رسیده که در برخی از موارد مشکلات زیادی را حل کرده است.

علم‌الهدایی افزود: برخی از اقداماتی که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی به انجام رسیده سبب انعقاد قراردادهای مختلف با پارس جنوبی و خانگیران در حوزه‌های مختلف موضوع انرژی شده است.

وی با اشاره به چالش‌هایی که در حوزه دانش بنیان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه افرادی که در بخش دانش بنیان فعالیت دارند جوانانی هستند که تنها ثروت آنها ایده و فکری است و بر‌خلاف بخش صنعت پشتوانه مالی زیادی ندارند برخی از رفتارها در اهدای تسهیلات و یا موارد دیگری از این دست می‌تواند آنها را از ادامه فعالیت مأیوس کند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: باید روند تشریفات اداری متفاوتی برای موضوع دانش بنیان در نظر گرفته شود تا وضعیت صادرات محصولات دانش بنیان و تکنولوژی که ارزش افزوده بالایی را تولید می‌کنند بهبود پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار