مدیر عامل هلال احمر استان خبر داد:
دکتر احمدی با اشاره به زلزله‌ پاکستان و افغانستان گفت: درحال حاضر همه عوامل امدادی هلال احمر خراسان رضوی در آماده‌باش کامل هستند و 20 تیم‌ امدادی برادر و خواهر از هلال‌احمر استان آمادگی اعزام فوری به مناطق زلزله‌زده را دارند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 26 October 2015
مدیر عامل هلال احمر خراسان رضوی با بیان این مطلب به خبرنگار تابناک افزود: بنا به دستور رییس جمعیت هلال احمر و اعلام سازمان امداد و نجات از عصر امروز نیروهای امدادی این استان در آماده باش کامل هستند که در مرحله اول اسامی 24 نفر از آقایان امدادگر دارای پاسپورت احصا و سپس لیست 92 نفر امدادگر واجد شرایط اعزام، آماده و اعلام شده است.
دکتر سید مجتبی احمدی افزود : در صورت نیاز علاوه بر عوامل انسانی و امدادگران، لوازم و تجهیزات مربوط به عملیات جستجو و نجات مانند دستگاه‌های زنده یاب و سگ‌های تجسس آنست و نیز ادوات آواربرداری و امداد این استان نیز برای ارسال به مناطق زلزله زده شبه قاره هند آماده است.
وی اظهار کرد : در صورت هماهنگی صلیب سرخ و هلال احمرهای این کشورها و اعلام نیازمندی از مناطق زلزله زده ، هلال احمر خراسان رضوی آماده یاری‌رسانی و هر گونه کمک به این دو کشور همسایه است ضمن اینکه هم‌مرزی با افغانستان زمینه دسترسی و سرعت عمل بیشتر را فراهم می‌آورد.
وی نخستین اقدامات پس از زلزله را شامل ارزیابی و جستجو و نجات و آواربرداری و تخلیه اضطراری عنوان کرد و ضمن تسلیت به خانواده های حادثه دیده
، کشته و زخمی شدن صدها انسان‌ در این مناطق را موجب تاسف دانست.

20 تیم امدادی هلال احمر خراسان رضوی آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده پاکستان و افغانستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار