جدال بر سر املاک و دارایی‌های یک موسسه منحل شده نه مطالبات ؛
مراجع امنیتی بر گزینه بانک صادرات اصرار داشتند اما چون سیاست بانک مرکزی ادغام موسسات مالی و اعتباری کوچک با یکدیگر است، پس از برگزاری جلساتی، گزینه موسسه مالی و اعتباری عسکریه نهایی شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸ 25 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، با وجود اعلام استاندار مبنی بر آغاز برنامه پرداخت مطالبات موسسه منحله میزان از آغاز آبان ماه جاری و در حالیکه وی تلویحا از لغو واگذاری میزان به موسسه مالی عسکریه خبر داده بود یک عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: براساس آخرین تصمیمات اتخاذشده، موسسه میزان با تمام منابع و مصارف خود به موسسه مالی و اعتباری عسکریه واگذار خوهد شد.
هادی شوشتری ، نماینده قوچان افزود: موسسه مالی و اعتباری عسکریه یک بسته پیشنهادی به بانک مرکزی ارائه و آمادگی خود را اعلام کرده است که مسئولیت پرداخت مطالبات میزان را برعهده بگیرد.
وی با بیان اینکه برای واگذاری میزان دو گزینه بانک صادرات و موسسه عسکریه وجود داشت، اظهار کرد: بسته پیشنهادی موسسه عسکریه مورد موافقت بانک مرکزی قرار گرفته و قرار شده که پرداخت‌ها براساس همان جدول ارائه‌شده صورت گیرد.
این درحالیست که یک عضو هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری عسکریه، با بیان اینکه قرار نیست موسسات با یکدیگر ادغام شوند، اظهار کرد: موسسه میزان منحل شده و دیگر میزان وجود ندارد که با عسکریه ادغام شود، این مسئله تنها در حد پرداخت مطالبات است.
سیدعبدالکریم جوادی افزود: اگر مسئولان استانی بپذیرند که در وصول منابع و املاک و داراییهای میزان به موسسه عسکریه کمک خواهند کرد، در این صورت عسکریه توان پرداخت مطالبات را خواهد داشت.
گفتنی است باوجود اعلام آمادگی قبلی عسکریه مبنی بر پرداخت مطالبات میزان طی برنامه سه ماهه برخی منابع آگاه این روزها از واگذاری موسسه میزان به مجموعه ای تعاونی زیر مجموعه صادرات مربوط به کارکنان بانک صادرات خبر دادند که این موضوع هنوز تایید نشده ضمن اینکه بسیاری معتقدند این بانک عملا اقدامی جدی در بازپرداخت دیون و مطالبات میزان تاکنون نداشته است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
حدود 10 ماه است که سپرده گذاران فقط حرف های ضد ونقیض می شنوند و فعلا دلخوش به قول استاندار خراسان هستند که اعلام اجرایی شدن عملیات باز پرداخت دیون مردم را از ابتدای ابان اعلام نمودند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار