معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم با اشاره به اسکان ۲۶۵ هزار مسافر نوروزی در قم، گفت: بیش از ۸۰ هزار نفر از این افراد در مراکز رسمی اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹ 30 March 2024

به گزارش تابناک قم، ابوالقاسم مقیمی روز یکشنبه در گفت‌وگویی بیان داشت: همچنین ۵۵ هزار نفر در مدارس استان قم، ۵۷ هزار نفر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، ۴۷ هزار نفر در بوستان‌ها و پارک‌های شهری، ۱۵ هزار نفر در سالن‌های ورزشی و مراکز خیریه و ۱۶ هزار نفر نیز در مساجد و بقاعه متبرکه اسکان یافتند.

وی با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی افزون بر ۱۱ میلیون مسافر از جاده‌های قم تردد کرده‌اند، افزود: طی این مدت ۱۳ مسافر نوروزی در اثر سوانح جاده‌ای و شهری جان خود را از دست داده‌اند.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم ادامه داد: طی تعطیلات نوروزی افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ تصادف در قم رخ داده که ۲ هزار مورد از آنها در داخل شهر قم و بیش از ۴۰۰ مورد نیز در طول جاده‌های استان به وقوع پیوسته است.

وی با اشاره به وضعیت بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی افزون بر ۸ هزار و ۷۰۰ بازرسی انجام و برای ۳۵۰ واحد متخلف ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی صادر شده است، همچنین طی این مدت ۹ واحد متخلف نیز پلمپ شده است.

معاون اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم خاطرنشان کرد: اورژانس ۱۱۵ قم نیز در این مدت به بیش از ۵ هزار ماموریت اعزام و برای ۴ هزار و ۳۰۰ مسافر امدادرسانی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار