سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد از برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره‌های فرهنگی ورزشی شهری و جشنواره‌های بازی‌های بومی محلی و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱ 16 March 2024

محمدی، ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در طول سال ۱۴۰۲ با تلاش و تعامل در راستای اعتلای ورزش، گام‌های موثری برداشته بطوری که شاهد افزایش چشمگیر ورزشکاران سازمان یافته شهرستان هستیم.

وی افزود: در حوزه قهرمانی و همگانی با همکاری هیات‌های ورزشی و ورزشکاران، در جهت آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی، آسیایی، پارا آسیایی، کشوری و استانی پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته است.

محمدی اضافه کرد: در حوزه قهرمانی و در رشته‌های مختلف ورزشکاران پارس آبادی موفق به کسب مقام در مسابقات المپیک ناشنوایان و پاراآسیایی،۳ مورد دعوت به اردوی تیم ملی،۲۰ مورد مسابقات بین المللی و ۲۵ مقام مقام کشوری را از آن خود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه همگانی نیز گفت: برگزاری همایش‌های مختلف پیاده روی و ورزش صبحگاهی بیش از۸۰ مورد، جشنواره‌های فرهنگی ورزشی شهری ۹۰ مورد و جشنواره‌های بازی‌های بومی محلی و روستایی با هدف شور و نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف روستایی و عشایری ۶۰ مورد و مسابقات داخلی ۲۵مورد، ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ۲مورد صعود کوهنوردان در مناسبت‌های مختلف ۲۵ مورد، مسابقات کارکنان دولت دررشته مختلف ۱۶مورد برگزار شده است.

محمدی، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان ۲ مورد، کارگاه آموزشی و روانشناسی ورزشی ۶ مورد، کلاس تئوری مربیگری ۱ مورد، کلاس تئوری ویژه دانش آموزان ۱ مورد، برگزاری لیگ‌های استانی که شهرستان پارس آباد میزبان آن است ۱۱ مورد، افتتاح پروژه چمن مصنوعی ۱مورد، خرید چمن زن ۱ دستگاه و تکمیل و تعمیرروشنایی استادیوم‌های ورزشی و سالن‌ها ۱۲ مورد در راستای تجهیز اماکن ورزشی را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار