رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان میناب از افتتاح سینمای این شهرستان با اکران بزرگترین پروژه سینمای جهـانِ اسـلام در ۵ آبان ماه خبرداد.
کد خبر: ۱۱۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 21 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب صبح امروز در گفتگو با سایت محلی فرهنگ کده با بیان اینکه سینمای میناب با اکران فیلم محمد رسوالله در ۵ آبان ماه ۹۴ افتتاح میشود، اظهار کرد : با توجه به اعلام نیاز برای راه اندازی سینما در این شهرستان با مساعدت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد کشور و شرکت سینمایی نورتابان و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان راه اندازی می شود.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب بیان داشت : این سینما به سرور نمایش دیجیتال برای پخش اچ دی، پرده نمایش سه در چهار ، و سیستم صدای تک بعدی مجهز است.
 
اوژند اضافه کرد: از این پس سینما شهرستان میناب همزمان با سایر نقاط کشور همه روزه در دوسانس راس ساعت ۹ صبح و عصر راس ساعت ۶ فیلم محمد رسوالله را اکران خواهد کرد.
 
وی هزینه بلیط برای هر نفر را ۵۰ هزار ریال عنوان کرد و افزود: این سینما در محل مجتمع فرهنگسرای شهید بهشتی شهرستان واقع در بلوار حضرت امام بــوده و گنجایش ۱۷۰ صندلی را دار می باشــد و همزمان با سایر نقاط کشور روزهای سه شنبه هزینه ورودی را نیم بهـا دریافت می کند.
 
اوژند خواستار حمایت بیشتر مردم، مسوولان استان و شهرستان از سینما میناب شد و خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه سینمای این شهرستان واقع در فرهنگسرای شهید بهشتی است و همچنین اداره ارشاد هم در آن مستقر است از مسئولان استان خواستار حمایت ساختمانی مجزا برای سینمای این شهرستان را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار