مراسم نمادین زنگ نیکوکاری در دبیرستان دخترانه‌ی ام ابی‌ها یاسوج در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 04 March 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، مراسم نمادین زنگ نیکوکاری با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد، رؤسای کمیته امداد منطقه یک و دو یاسوج و دیگر مسئولان در دبیرستان دخترانه‌ی ام ابی‌ها یاسوج برگزار شد.
قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، گفت:در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برای نیازمندان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال از ابتدای اسفند آغاز شده و تا پایان اسفند ادامه دارد، تأکید کرد:  جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، جهت خرید مایحتاج زندگی هزینه می‌شود و تا قبل از سال نو بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.
وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۲۰ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون بیش از دو میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو اهداء کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، گفت: ۳۵۰ پایگاه، دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در این زمینه هستند.
مبشری افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و سایت emdad.ir  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری امسال است.
وی ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با این نهاد در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در جشن نیکوکاری یاریگر نیازمندان این نهاد باشندو در آستانه سال نو شادی و لبخند را مهمان خانواده‌های نیازمند کنند.
انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار