به همت اداره کل فنی حرفه ای استان قم صورت گرفت؛
مدیر کل فنی و حرفه ای استان قم از برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد مهارت در رشته پیرایشگری مردانه در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 02 February 2024

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود عرب یکی از اقداماتی که موجب مهارت آموزی و رشد آموزش در حوزه فنی و حرفه ای میشود برگزاری مسابقات آزاد می باشد که امروز در همین راستا اولین دوره مسابقات آزاد مهارت در رشته پیرایشگری مردانه با شرکت بیش از ۷۰ نفر و از ۲۲ استان برگزار شد.

وی ادامه‌ داد: یکی از ویژگی های صورت گرفته در برگزاری این‌ مسابقه مشارکت اتحادیه استان قم با سایر مجموعه های این صنف از جمله آموزشگاه های استان تهران و حضور داوران و چهره های شاخص این رشته در این مسابقه می باشد که برای نخستین بار شاهد مشارکت چهار گروه داوری در یک مسابقه هستیم.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان قم ادانه داد: از اهداف مهم‌ برگزاری این مسابقه ایجاد تعامل و شبکه ارتباطی بین‌ آموزشگاه ها و اصناف می باشد تا بتوان از ظرفیت نخبگان و افراد دارای مهارت در حوزه های مختلف با ارزیابی مناسب در حوزه اشتغال استفاده کنیم.

وی افزود: همچنین با توجه به شرایط خاص اقتصادی ما بدنبال آن هستیم که در حوزه آموزش و تربیت افراد بدنبال نیاز بازار و حوزه اشتغال باشیم تا بتوانیم از تولید نیروی کار بدون نیاز جلوگیری کنیم و در مقابل پاسخگوی بازار کار جهت تامین نیروی کار متخصص و متعهد همراه با مهارت باشیم.

عرب ادامه داد: از دیگر مهم هایی که می بایست در حوزه مد بدان توجه داشته باشیم طراحی مد ایرانی اسلامی و مانع ترویج و ظهور مد غربی و یا بیگانه در کشور باشیم که یکی از تلاش های ما در حوزه اشتغال مرتبط با حوزه مد این امر بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار