کد خبر: ۱۱۵۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵ 01 February 2024

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران بر ضرورت پیگیری جدی فرمانداران نسبت به طرد اتباع غیرمجاز از شهرستان‌های استان تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محسن نایبی در جلسه اجرایی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان تهران که به‌ریاست علیرضا فخاری؛ استاندار تهران و با حضور احسان حیدری؛ سرپرست اداره‌کل امور اتباع و مهاجرین خارجی، فرمانداران و دیگر مسئولان برگزار شد، با تأکید بر طرد اتباع غیرمجاز کنار دیگر اقدامات اظهار کرد: در خصوص اتباع غیرمجاز ساماندهی معنایی ندارد و فقط باید بازگشت به کشورهای مبدأ صورت بگیرد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: این طرح زمانی با موفقیت اجرایی می‌شود که همه فرمانداران استان تهران پیگیر طرد اتباع غیرمجاز از شهرستان حوزه خود باشند.

نایبی از فرمانداران خواست مشکلات موجود در حوزه طرد اتباع غیرمجاز و یا مسائل موجود در حوزه ساماندهی اتباع را با مسئولین این اداره‌کل مطرح کنند.براساس این گزارش در پایان این جلسه هر یک از فرمانداران به ارائه نقطه‌نظرات، مشکلات و سؤالات خود پیرامون نحوه طرد و چگونگی اجرای هدفمند آن، نحوه توزیع کارت هوشمند و دیگر مسائل موجود در حوزه اتباع پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار